2015. január 26., hétfő

FFXIV

Heh, kipróbálhattam az FFXIV-et és ki is próbáltam. Beledobtam egyszer három, aztán olyan hét órát és olyan volt, amilyenre számítottam. Értem, hogy sokan szeretik ezt, de egy percig sem éreztem azt, hogy van értelme csinálni. Ha egyedül megy az ember, akkor egy kimosott, unalmas jrpg-nek tűnik, nulla sztorival és egymillió rohangáló npc-vel, ha csapatban vagyunk, akkor jókat lehet poénkodni, de ahhoz miért is kell ez a játék? Illetve ilyenkor a leosztott szerepeket kell csak csinálni. (Ezt persze mindenki tudja, aki hajlandó volt már ilyesmivel játszani)
Lehet, hogy később ez érdekesebb, meg vannak emberek, akik esetleg tényleg szerepjátékoznak egy ilyenben, tehát beszélgetnek, infókat osztanak meg, nem csak rohannak szörnyeket irtani. De nekem ez nem hiányzik és végképp nem akarok előfizetni ilyesmire. Nem akarok tank lenni, akinek meg van szabva, hogy ellenfeleket kell kijelölni és beleállni a támadásokba. Nem akarok gyógyító sem lenni, meg dps sem. Szóval nem leszek mmorpg játékos már soha.
Ami persze nem baj, az egy nagyon elfoglalt állatfajta, amúgy is.
Ha olyan játékkal játszom, amihez csak rutin kell, akkor már olyat választok, amiben legalább van valami humor. Mondjuk valami offline retekrpg-t vagy egy Deadly Premonition-t.:)
(Itt a harcban eddig csak azt vártam, hogy feltöltődjön a cooldown és újra nyomjam a gyógyítást vagy támadást, persze később ez lehet, hogy jobb, meg taktikusabb, de nem akarok többször tíz órát belenyomni, hátha...)
A karaktergenerálás nagyon tetszett. Még egy kicsit az arcok variálhatóságán fejleszthetnének, de így is nagyon szép lányokat lehet összerakni. :)
Szóval örülök, hogy kipróbálhattam, de ez nem az én világom már.
Ezek a képek meg megmaradnak emléknek. Sajnos elfelejtettem többet lőni.

Ez a Lightning teljesen megbolondult. :)

2 megjegyzés:

  1. Az utóbbi időben az összes játék az életemben annyi, hogy leszedtem a Blade & Soul c. koreai mmo japán változatát (angol nincs még) és karaktert generálok. Aztán persze odáig sosem jutok el, hogy kész legyen és törlöm. :D Nagyon szép lányokat lehet csinálni. :DDDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kár, hogy a koreaiak nem készítenek rpg-ket. Gyakorlatilag a Magna Cartán kívül nem is tudok mondani single player koreai játékot. Jöhetnének a Krpg-ék, vizuálisan nagyon ott vannak a dizájnerek.

      Törlés