2015. február 22., vasárnap

PLAYER1

2007. október 1-én indult a Player2 blog, akkoriban még Outer Haven néven. (Vagy csak később váltogattam oda vissza?? Nem emlékszem.)
Azelőtt itt a Blogspoton ment azonos, ill. Rising Sunshine cím alatt. Sajnos előbbit elvitte az enyészet a Freebloggal együtt, utóbbinak nem emlékszem az url-jére és amúgy a jelszavára sem. :D
Ez egyébként a legantijúzerfrendlibb blog a világon, megtalálhatóság szempontjából. Amikor a blog címe antaru.freeblog.hu-volt, akkor volt a fejlécen Outer Heaven. Amikor outerheaven.freeblog volt, akkor lett talán Player2, most meg vrshangrila. :)
A lényeg persze nem a cím, bár a Player2 névválasztás nem volt véletlen. Ugyanúgy az elszakadást jelentette a magyar mainstreamtől, mint az Outer (külső) Heaven, csak itt még inkább erősítve a másfajta nézőpontra. A maintstreamnek hagytam a bal oldali kontrollert én meg bedugtam az enyémet a képzeletbeli, kettes dokkolóba. Na nem mintha olyan csiszoltan ment volna a dolog, leszámítva az iróniát, az már egyből "remekül" ment. :D

Azonban régebben volt olyan is, hogy a Player1 név jobban tetszett. A mai lomtalanításnál került elő ez a fecni. Remélhetően a blogger nem döglik meg úgy, mint magyar társa és itt örökre megmarad. :)
Jó látni, hogy akkoriban még olyan lelkes voltam, mint mondjuk a mai Controller újságíró kollégák (ami nem baj, legyenek is lelkesek!), ma meg már örülök, ha vasárnaponként játszom egyet. Ehh.. Az új Metal Gearhez ki kell vennem majd pár szabadnapot...:)
Valahol lennie kell egy Gimpben készített borítónak is PLAYER*1 névvel, borítón a számomra oly emlékezetes Breath of Fire V- Dragon Quarterrel. Akkor tanultam meg használni a Gimpet, norbysx segítségével. :D Már csak a ConsoleTurmixot kellene előkaparni, abból is a TÍZ pontos Silent Hill 3 "tesztemet". XD

*Utánanéztem: 2008.11.11. volt a PSC-vel való szakításom után az a dátum, amikor Player2-ra váltott a név Outer Heavenről. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése