2015. január 1., csütörtök

HÚSRÁGÓ, HÍDVERŐ


Nem gondoltam, hogy az Avatar - Korra után sikerül még idén pótolni valami olyan rajzfilmet, ami nagyon fog tetszeni. Mindenféle elvárás nélkül ültem volna neki az Attack on Titannak, ha nem mondja be egy ismerős lány, hogy ez olyan, mint a Trónok harca: kezdesz megszeretni valakit és már hal is meg. Azért ez nem volt olyan. Na nem mintha ebben magasabb lenne az életben maradók száma, sőt... Ami igazán tetszett, az az utolsó harmadban lévő Survey Corp. kilovagolás és események. Meg már csak maga a zöld természet megjelenítése is. Most ki kell bírnom több, mint egy évet anélkül, hogy belenéznék a mangába. Remek... :) Mindenesetre visszaállította a hitemet a japán képregényben/rajzfilmben.

4 megjegyzés:

  1. Most végre én is megnéztem. Tetszettek a harcjelenetek, grafika, zene. Fenn tudta tartani a kíváncsiságomat. Szerintem elkezdem a mangát. :D

    VálaszTörlés
  2. Jövő hónaptól indul a második évad, ha minden igaz. Persze érdemes lesz megvárni, hogy kifusson, és utána elkezdeni talán.

    VálaszTörlés
  3. Ó... én előbb újranézem majd az elsőt. :)
    Most meg folyamatosan Berserket olvasok, ez kb. eddig a kedvenc mangám. Már most sajnálom, hogy el fog fogyni. :D

    VálaszTörlés
  4. Na, a Berserket nem ismerem, majd belenézek valamikor. :D
    (most guilty pleasure-ként a witchblade képregényeket fogyasztom :D )

    VálaszTörlés