2015. január 19., hétfő

BLUE ESTATE

A hétvégén észrevettem, hogy fent van a PS4-en a Blue Estate demo, amit egyszer már kipróbáltam, de kilőttem a francba. Most újra adtam neki egy esélyt, gondolva arra, hogy hátha lesz valahol olyan infó, hogy kap majd Move támogatást. (nem, nem fog kapni)
A lényeg, hogy a fejlesztő szerint a dual shock 4 mozgásérzékelőjével pontosabban lehet lőni, mint a Move-val. Az a baj, hogy talán még igaza is van. Egy problémával, ami az, hogy könnyen ki lehet vinni a célkeresztet a képernyőről és akkor nyomni kell egy újrakalibrálást. Idegesítő, de kibírható.
Ami fontosabb, hogy iszonyatosan jól néz ki a játék, ami persze a profi képregényrajzoló Viktor Kalvachev érdeme, a játék maga nem tudom milyen. Nehézséget nem okozott az első pálya, az időnként szem elé hulló, olasz gengsztersérő hátraswipe-olása meg poén, ahogy szinte minden poén ebben a képregényadaptációs shooterben.

Az ára viszont nem, az 20 dolcsi. Annyit nem adok érte.
Ellenben az előzménynek számító, 12 részes képregényt jól elolvastam, na az igazi élmény volt. Amolyan Tarantino/Guy Ritchie filmeket idéző történések és karakterek gengszterkednek benne, elsőre kicsit érthetetlenül, de az egyes részek elején lévő "ez történt eddig" összefoglaló segített helyre tenni a dolgokat.

2 megjegyzés:

  1. Az L1-es kalibráció végett ez számomra játszhatatlan. Amúgy 5 font körül van, ha jól láttam...

    VálaszTörlés
  2. Hát én usán néztem, ott 20 dolcsi. majd ha nagyon olcsó lesz megveszem. kényelmetlen a kalibrálás, de tök könnyen meg lehetett szokni és nem is egy nehéz játék a demo alapján. Egyszer majd a képregény miatt megveszem, ha nagyon olcsó lesz.

    VálaszTörlés