2015. január 8., csütörtök

BACK IN TOWN

Annyira mondogattam, hogy nem kezdek bele új játékba, amíg nem végzek a folyamatban lévőkkel, aztán persze az lett a vége, ami szokott...
A Book of Memories visszahozta a Silent Hill hangulatot és azóta szinte minden nap meghallgatom a Promise-t, megrendeltem a HD Collectiont, szemezek egy hatalmas Heather poszterrel az eBayen és ma este nekiültem az első résznek, PS3-on. Az első, eddigi legnagyobb kihívást az jelentette, hogy beállitsam a képernyőt széthúzottról az eredeti 4:3-as arányúra. (A Home gomb Other Settingsében kellett volna lennie, mint Vitán, de csak azután jelent meg ott, hogy az XMB--en a Game Settingsben beállítottam az upscale-t.)
A játék nagyon régi, rögtön át is állítottam az irányítást úgy, hogy futni négyzet helyett X-szel lehessen és a harcot is átraktam R2+X-ről L1+R1-re. Lőni jó, de kicsit furcsa a tárgyakat R1-gyel felvenni, szóval ezt még megvariálom a négyzettel. Ami talán a folytatások miatt is jobb lesz úgy.
A játékba beleszokás igényelt bő két órát, de most, az iskola második felében, amikor először kerülünk át a másik világba, azt vettem észre, hogy kiültem a kanapé szélére.:)

15 megjegyzés:

  1. Pont a HD collectionnel újraélni a második és harmadik részt a lehető legrosszabb választás. Az MGS HD-val ellentétben igazi égetnivaló szemét lett:
    http://www.destructoid.com/review-silent-hill-hd-collection-224478.phtml

    VálaszTörlés
  2. Már megpöccsölték és már elvileg egész okés (de csak PS3-on).
    Az eredeti szinkron persze ettől még nem került vissza bele.
    De amúgy megvan a PS2-es is, lehet, hogy összehasonlítom majd a kettőt.
    Csak elő kell bányásznom valahonnan a gépet meg a kontrollert.

    VálaszTörlés
  3. Is Silent Hill HD Collection worth getting as of now?

    http://community.us.playstation.com/t5/Silent-Hill-Series/Is-Silent-Hill-HD-Collection-worth-getting-as-of-now/td-p/40078581

    I own the collection, and have this to say:

    "AVOID IT.

    At all costs, avoid it.

    Its WORSE than the 2001/2003 versions of each game.

    That is NOT a joke."

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Look online, even with the patch, its still virtually unplayable. Silent Hill 2 runs ok, but has severe sound problems and some lag. Silent hill 3 however, lags like crazy in 90% of the areas of the game, and has sound issues.

      Törlés
  4. Tudom, de meg KELLETT vennem.
    Amikor KELL valami, akkor KELL és kész. :DDDDDD
    Még akkor is, ha hülyeség.

    VálaszTörlés
  5. Na jó, lehet, hogy ki sem bontom majd. Megnéztem pár pc-s silent hill 2-3 videót. :D

    VálaszTörlés
  6. Szerintem a 2-3 egyedül PS2-n néz ki jól. Egyetlen port sem közelítette meg azóta annak a képi összhatását. Ráadásul a textúrák újrafestésének hála a HD verzióból még a jellegzetes erős színeket, kontrasztot is kigyilkolták.

    http://www.megabearsfan.net/post/2012/03/09/Silent-Hill-HD-promo-exposes-Konamis-disingenuous-remastering.aspx

    VálaszTörlés
  7. youtube alapján a pc-s egész jól néz ki.
    és bár megvannak a játékok ps2-re, japán verzióban vannak meg. most vagy megrendelem őket ebayről az usából, vagy megpróbálom rálőni a japán ps2-t a plazmára. ami már nem hdmi lesz és a kontrollertől félek a leginkább, hogy azok már szarok (konkrétan a gombok legutóbb is olyan "beragadtak" voltak pár éve, mikor elővettem).

    VálaszTörlés
  8. értem ezt úgy, hogy usa ps3-am van, ami viszi a ps2-es lemezeket is.

    VálaszTörlés
  9. na elég brutális árban vannak az amcsi verziók (nem a játékok, hanem a postaköltség), szóval egyelőre lenyomom az elsőt, aztán majd evil withinezem egyet. :D közben meg előásom a ps2-t és rádugom a tévére, megnézem, hogy milyen képet tud produkálni.

    VálaszTörlés
  10. Emulátoron nem megy? :D

    https://www.youtube.com/watch?v=Dl_NW_XcAe0

    VálaszTörlés
  11. A másodikból a PC-s Director's Cut nem rossz amúgy (főleg ha belősz hozzá egy kontrollert). Inkább az, mind a PS3-as HD :)

    VálaszTörlés
  12. emulátor esélyes. de először is ma este (most) befejezem az első részt. a legvégén vagyok.

    VálaszTörlés
  13. Ez is tűrhetően néz ki :
    https://www.youtube.com/watch?v=aaxYQ7wkd6w

    VálaszTörlés
  14. Ez nagyon jol nez ki! Sajnos most mar vegignyomtam PS-en es ebbol a mentesbol tudom fokytatni hardon.
    Plusz anyam nalam vendegeskedik egesz heten, nem lesz alkalmam a pc-hez ulni.(az most atmegy facebook terminalba:)

    VálaszTörlés