2013. augusztus 3., szombat

GET SOME.

Reggel pittyent az iPad: üzenetet kaptam.
Eléggé ügyelek arra, hogy ne kapjak promóciókat, talán csak a kocsi biztosítója küld nekem ilyesmit, meg egy gaelige nyelvoldalra vagyok feliratkozva, csak úgy...

Ja hogy ez az OUYA?

Küldek egy bocsánatkérő levelet és olyan 10 € körüli, elkölthető összeget, kárpótlásul azért, mert annyit késett a gép és a második kontroller még fel sincs adva.


Ennek örömére újra bekapcsoltam a gépet, amin egyelőre csak egyetlen vásárolt játékom van, a Cannabalt HD. A felhozatal bővült kicsit (vagy csak most vettem észre pár dolgot?) és rögtön találtam kezdetleges Dungeon Crawlert és egy egész jónak tűnő, toronyből lemászós/zuhanós játékot, a Freedom Fallt.


Grafikáját tekintve aranyos, nem is akad szinte sehol, annak ellenére, hogy ez is csak egy iOS/Droid port. A torony tetején bebörtönzött sráccal kell leérni a földszintre, közben túlélni a kis gonosz (vagy a játékost gonosznak gondoló?) hercegnő által állított csapdákat.

Kifejezetten imádnivaló, ahogy a kiscsaj üzeneteket (kezdetben tutorial módon) firkált fel a falra és közben megismerteti a családját is. Már nyomtam is volna az első, ingyenes pálya után a megvesz gombra, de a játék több, mint 8 $-ba kerül, mondhatni másfélszer annyiba, mint iPaden, de ott is csak most, mert amúgy 2 $ is volt már/lesz még ez az AppStore-ban. Vélhetően utóbbi hardveren kicsiszoltabb minden, de talán döntögetni kell az irányításhoz, ami kicsit riaszt. Szóval megvárom, míg lejjebb megy az ára, a kapott ajándékpénznek meg keresek egyelőre másik tulajt. Összehasonlításképp a Sonic CD alig több, mint 3 dolcsi.

2 megjegyzés:

  1. Régen találkoztam ilyen okos és mégis egyszerű játékkal. Köszönöm az ajánlást a Freedom Fall-hoz. Van esetleg hasonló? Én nem tallózom az ilyen játékok listáit.

    VálaszTörlés
  2. És tényleg van pc-re és macre is, 6€-ért...
    Akkor már inkább pc, mint ouya, feltételezve, hogy egy ilyen játék aligha viselkedhet rosszul olyan vason, amin mondjuk a Far Cry 3 maxon ment.

    VálaszTörlés