2013. augusztus 24., szombat

KÜSZÖBMAJOM

Szerdán munka helyett betripláztam.

Persze nem úgy, mint Nathan a Misfitsben. (nála ez az egyidejű ejakulációt, berosálást és hányást jelenti:)

Egyszerűen csak elkezdtem bepótolni Kevin Smith munkáit. A Shop Stopot (Clerks) és a Comic Stripet (Chasing Amy) már jó rég láttam, előbbi ismétlése mellett pedig, lenyomtam annak folytatását (Clerks II.) és a Mallratset.

Mindez pedig azért fontos, mert valami pozitívat is ki akartam írni magamból, két filmes csalódás után. :)

Kevin Smith filmjei működnek. Mert a poénok, az életből vett történetek vagy olyan eszement agymenések, mint az állatszex nézés a hamburger bárban álcája mögött mindig olyan valós problémákról szólnak a filmjei, amikkel bárki küzdhet, küzdhetett korábban.

Barátnő választás külső vagy tulajdonság alapján? Beletörődés és belesorvadás a melóba vagy saját lábra állva tényleg boldog életet élni? Kockázat, cél, érték.

A szereplők pedig kis túlzással teljesen ugyanazok, mint akikkel az életben is találkozom.

A Clerks II. simán megeszi, majd kutyakaki zacskóba csomagolva ki kukázza a lejjebb említett, modern blockbustereket.
Haladok tovább a Dogmával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése