2013. augusztus 23., péntek

ELYSIUM

Hatalmas csalódás.

SPOILER
A robotok jók, a harcok jók, a történet viszont egyszerű, mint a faék.
Beteg srác el akar jutni a kórházba és útközben lövöldöznie kell.
Persze a Dreddnek sem volt csavaros története, leszámítva azt az egy fordulatot, amikor Ma-ma behívta a többi bírót.
Itt viszont semmi.
Már az is fura, hogy Matt Damon gyerekkora óta nem tudott becsajozni és elfelejteni a nőt, aki szívbaj nélkül kitolt egy gyereket miközben nem találkoztak vagy tíz évig. Pedig ő a helyi menő csávó és emellett ugyanabban a dél-afrikai városban laknak. :)))))))
Az Elysium olyan "komoly", hogy az összes védelme egy megbízhatatlan, rakétavetős kiberpszichó?
A fő problémám mégis az volt, hogy nem éreztem motivációt a szegény földiek megmentésére.
Nem tűnt úgy, hogy annyira szarul élnének.
Oké, sok volt az idióta a gyárban és egy koszfészek volt a város.
Meg az egész bolygót biztos járvány súlytotta.
DE EZT BE IS KELLETT VOLNA RENDESEN VEZETNI. Esetleg démonizálni kicsit a politikai/gazdasági hatalmat.
Kölcsönzős kategória, majd gyorsan felejthető. :(

2 megjegyzés:

  1. Jaj, a Hert mindenképp nézd meg! Én moziban néztem és instant kedvenc lett, meg is lesz blu-rayen és szeretném már újranézni!
    A többire majd ránézek.

    VálaszTörlés
  2. Megnéztem este. Majd megnézem valamikor még egyszer, hogy jobban megértsem pl Sam karakterfejlődését. Meg nem volt teljesen tiszta, hogy Theo és Catherine házassága hogyan ment tönkre. Sikerült meglepnie, nem találtam el, hogy hova jut a történet a végére, és szerintem nagyon jó lezárása volt. Reális, ha lehet ilyet mondani. :) "Choke me with that dead cat!" :D :D :D

    Még a Gravity-vel szemezgetek, és kijött az új GitS új része is. Illetve, ha még nem láttad, akkor a Taste of tea (cha no aji) című japán filmet ajánlom. :)

    VálaszTörlés