2013. augusztus 26., hétfő

BUG & MAGIC X LEGACY

A youtube-on futottam bele az infóba, miszerint készülget a Might & Magic X Legacy, ami olyan jó Eye of the Beholderes, retro dungeon crawler.

Az első fejezet ki is próbálható azok számára, akik előrendelik a játékot. Én azért ennyire nem ájultam el a hírtől és csak kikölcsönöztem a demót.
Még szerencse, mert bár hozza a jó kis, részletes, pc-s rpg formát, millió bug van benne.
Jellegzetesen elkezd pörögni a nézőpont, ha az npc véleményez valamit és nagyon nehéz leszállni a búgócsigáról. Aztán jött a harc, miközben egyszer csak megbolondult az inventory. Az első karakter kézifegyvere ott van, de nem lehet vele ütni. Elvittem kovácshoz, de nem lehet megjavítani. Mindez azért baj, mert a harc csak akkor halad, ha a karakterek csinálnak valamit. Az első karakterrel ez nem volt más, mint bementem az inventory-ba, majd kijöttem onnan. Után végre tudtak a többiek is harcolni.

Rém idegesítő volt, ezért egyelőre türlés a sorsa. De vélhetően ezeket még javítják majd benne.
A harc mindenesetre fura, mert nem lehet közben lépkedni.
Nekem jó amúgy a retro, de látom, hogy a steames fiatalok ki vannak készülve a 90°-os fordulatoktól. :D Ez nem nekik készült.

Ja és a grafika ellenére mintha túlterhelné a gépet a játék. Az Arkham City sokkal frankóbban fut maxra húzva, pedig az mintha kicsit combosabb lenne...

4 megjegyzés:

  1. Nincs partiformáció? Fordulás, mozgás csatán belül? Akkor ez elég nagy visszalépés a régi rpgkhez képest. (MM6, Wiz8)

    VálaszTörlés
  2. Partiformáció nincs.
    Négyen állnak egymás mellett.
    Fordulás van csatán belül, mert elkézelhető, hogy egyszerre több irányból támadnak, de mozogni azt nem lehet.
    Távolról meg lehet lőni ellenfeleket, de ennyi.
    Most nem is emlékszem, de talán, ha meglősz egy ellenfelet és jön feléd, talán már akkor sem mozoghatsz el.

    Ez így ölég retró, még az EOB-ban is lehet mozogni, meg menekülni csata közben.

    Pedig amúgy tök jól néz ki a játék, az inventory bőséges, stb.

    VálaszTörlés
  3. Ha jól emlékszem, már az EoBokban sem volt mindegy, hogy elöl, vagy hátul áll a karakter.

    Régi és újabb rpgk-nél is általános volt, lehet, hogy a Might and Magic nem vette át a többiektől. Mindegy, ettől még lehet majd jó játék belőle, ha nem lesz annyira bugos. :)

    VálaszTörlés
  4. Jól emlékszel.
    Nekem ez így elég furcsa is volt az M&M-ben.
    De még mindig játszogatnék vele. :)

    VálaszTörlés