2013. augusztus 8., csütörtök

PUNCH QUEST

Semmi különös nincs, csak megint egy újabb rekord a Punch Questben. Furcsa, hogy pontszámon kívül mindenben rosszabb vagyok Kaszmannál...:) Mindegy, ma megint nyugodtan alszom, mert sikerült jelentős előnyre szert tenni.:DDDDD
Ezt az iOS féle kihívás rendszert viszont jó lenne látni konzolon is, mert sokkal jobban megdobja a játékkedvet, mint a trófeák. Mondjuk biztos vagyok benne, hogy sikerülne az AAA-fejlesztőknek ezt is elrontani valahogy.:)

23 megjegyzés:

  1. ANNYIRA tudtam, hogy ezt az orrom alá fogod dörgölni! :D Nem baj, rajta vagyok az ügyön.

    Btw. ez játék majdnem mindennél jobb, mint amivel az utóbbi időben játszottam. Nem csak iOS viszonylatban... Melegen ajánlom azoknak, akik szerint tableten nincsenek igazi játékok.

    VálaszTörlés
  2. Muszáj volt, sorry. Nem járja, hogy mindig mindenben rosszabb vagyok és ez most egy véletlen kivétel. Az Attack of the Spooklingsben nem is értem, hogy lehet annyi pontod...

    Biztos vagyok abban is, hogy egy dolog miatt jobb az eredményem Punch Questben: valahol túlügyeskeded az egészet és furcsa módon a játék pont nem azt díjazza.
    Rosszabb a max kombóm, mégis 60ezerrel több pontom van.
    (az összes levert ellenfél nem számít, mert annak a fele nálam ipaden, másik fele iphone-on van, gondolom..)
    Ufót még nem is láttam és főellenfeleket is ritkábban kapok, mint kellene. Megnyitogatod renesen az upgrade-eket?

    Valamiért a cloud sync nem működik. A donationért kaptam egy sapkát, de nem megy át a másik eszközre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Inkább az van, hogy védekezni egyáltalán nem szoktam. Ezeket az eredményeimet úgy érem el, hogy szinte egyszer sem védekezek. Valószínűleg jobban keverednék ki bizonyos helyzetekből, ha nem játszanék annyira agresszívan. De ilyen a játékstílusom. Bizonyos más játékokban szerintem már megszokhattad ;)

      Törlés
  3. Pedig védekezni kell. Én csakis a "KI-Pajzsot" használom, amiről lepattannak a lövedékek is.
    Van a fejlesztett módja, amikor előrefejelsz és közben sebezhetetlen vagy, de nem tetszik annyira.
    Ez a védőaura sokkal jobb, ha több lövés jön egyszerre.

    Ellenben sokszor a leggagyibb ellenfelek nyírnak ki.
    Egy-egy random, lándzsás csontváznak valamiért eszébe jut felfelé szúrni, amikor ugrok felé.
    Nem tudom, hogy különböztessem meg ezeket.
    Meg azt sem, hogy a piros csontvázakkal mit lehetne kezdeni a távoli támadáson vagy átugráson kívül).

    VálaszTörlés
  4. Egyébként az elágazásoknál a fej jelenti a bossfightot?
    A tojás világos.
    Lehet, hogy arra kellene többször mennem, mert elég könnyű leverni a koponyát és a küklopszot és gyógyítanak is.

    VálaszTörlés
  5. Ezekről tudok:
    - Nyilak = teljesen sematikus pálya, további elágazás az út végén
    - Koponya = főellenfél
    - Tojás = átalakulás valami lénnyé, majd vele küzdelem a saját ellenfelei ellen, rontás esetén csak az új létforma szűnik meg, de a HP-ból nem vesz le
    - Láda = kincsesbarlang, a szokásosnál jóval több coinnal, csapdákkal
    - Ököl = kombózásra alkalmas helyszín, valamelyik ellenfél nagy számban fordul elő az adott körzetben, a pálya közepén power-up segít
    - Felkiáltójel = veszélyzóna potyogó kövekkel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Továbbá van még a kérdőjel, annak a szerepe nyilvánvaló: valamelyik a fentiek közül.

      Törlés
  6. Hát jól elmentél pontokban és most nincs is időm játszani. holnaptól Balaton, pénteken legénybúcsú, szombaton alvás, hétfőn lakodalom.
    Közben meg talán Plants vs Zombies 2...

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Na akkor harmadjára (valamiért iosen keresztül nem töltődik fel a komment)
    Most már ott tartok, hogy nem értem a pontjaidat. :D
    300ezer?
    Mi a titok?

    Én úg érzem, hogy a játék egy idő után már teljesen kicsúszik a kezemből. Néhány pályaszakasz teljesítésével elszaporodnak a denevérek és skullsquidek, akik folyamatos ugrálásra kényszerítenek és ez rengeteg hibázási lehetőséget hordoz.
    Egyszer amiatt, hogy a piros vagy áramos skullsquidek jöhetnek rossz ritmusban, máskor azért, mert olyan a felállás, hogy vagy eltalál az ellenfél, vagy ezt megakadályozandó ráugrásnál egy tüskecsapdába kerülök.

    Aztán ott vannak a piros csontvázak. Ha ráugrom counterel, de néha sima szemből nekirohanós/megütős taktikánál is beszúr. Plusz nem egyszer van tűzfújó csapda mögé téve a rohadék, hogy elkerülhetetlen legyen.

    Most vagy tovább fejlesztve a karatert lesz több esélyem vagy valamit elszúrok.
    A védekezéssel meg az a baj, hogy még ha néhanapján van is értelme, megakasztja a kombózást.

    Esetleg visza kell váltani a bull rushra, mert az előrefejelés még támadásnak is számít, és ezzel az egy technikával jól leszedhetők a piros csontik, de a skullsquidek ellen nem az igazi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden praktikát nem szeretnék elárulni (mert úgy elvész a versenyszellem), de a Super Moves-ból a Knuckle Circle és a Thunderpunch jött be, meg az upgrade-ekbők is érdemes bevásárolni. Egyébként védekezni egyáltalán nem szoktam. A bónuszpályákat érdemes kihasználni, és azokon csak túlélésre játszani (arra adják a pontot, hogy összességében hány ellenfelet ütöttél le, az hogy végig kombóban maradj, nem szempont). A méhecskés szinten több tízezer pontot is simán össze lehet gyűjteni. De a másik kettőt is elég jól be lehet gyakorolni. Ezeken ráadásul a hibázás sem vesz le az életerőből. Aztán a legfontosabb taktika, hogy megpróbálok mindenkire rátámadni és mindig bunyós vagy kincses pályát választani. A bossfightokat nagy ívben kerülöm - könnyen el lehet őket rontani és nem is adnak annyi pontot, mint amennyi szenvedés van velük. Egyedül a küklopszot könnyű legyőzni, de nem lehet szabályozni, hogy mindig őt adja be a játék - a robottal meg pláne nem érdemes kockáztatni (én legalábbis mindig szenvedek vele). A legfontosabb, hogy ha már tudod kire hogy kell ráütni, akkor nagyon sokáig fenn lehet tartani a kombót: nekem nem ritkák a száz feletti kombók sem. Ebből párat összeütsz, és repkednek a tízezrek/százezrek. Rámenősnek kell lenni.

      Törlés
    2. Ami a legviccesebb, hogy sokáig azt hittem, a jobb mozgásoknak hála lett drasztikusan jobb a teljesítményem, aztán mikor egy-egy quest miatt átállok másik képességekre, meglepően tapasztalom, hogy szinte ugyanolyan jó eredményt érek el. Baromira tetszik, hogy a segítségek kihasználásához is ügyesnek kell lennem - csak úgy agyatlanul nem tudom magamat bevásárolni a "menők" közé.

      Törlés
  9. A bossfightok szerintem könnyűek.
    Elspoilerezem neked cserébe. :D

    A koponyánál egyszerűen meg kell várni védekezve, míg az ember fölé ér, majd felütés.
    Utána újra védekezés, míg a kiköpött kis koponyák el nem tűnnek és újra az ember fölé nem mozog.

    A robot meg még könnyebb. Föléugrani és a "felütéssel" ráverni egy parasztlengőt. Ilyenkor begorombul egy ütés erejére, amit ki kell védekezni. A lényeg, hogy nem szabad rámenni, ha a karater felé tartja az öklét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Odáig megvan, hogy a koponyát állon kell verni. Utána szoktam szívni a kiköpött csatlósaival, mert védekezést általában nem használok és így mindig becsúszik egy-egy sérülés.

      A robotos harcnál meg az sem ritka, hogy full élettl is teljesen elvérzek. Inkább megyek a bunyó meg a tojás irányába.

      Törlés
  10. Viszont ezek csak 10ezret adnak pontban, ami nem sok és utánuk emelkedik a nehézség.
    Talán tényleg inkább a kombózós részekre kellene rámennem.
    A kincsnek viszont nem látom értelmét. Sokszor ott szívok a legtöbbet a tüskevermekkel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kincses pályákkal azért érdemes reszkírozni, mert néha bead egy olyan szakaszt, amikor végig csak törpök vannak. Ott félelmetesen sok pontot össze lehet gyűjteni.

      Törlés
    2. Az a sok gnóm a kincses részeken van? Akkor ezért jön be olyan ritkán. :D
      Engem a robot és a koponya többnyire meg sem sebez.;)

      Törlés
  11. Tegnap egy csomószor értem 200 környékére, de ott vége.
    Aztán el is kezdtem végre az Arkham City-t, így jól megkésve és mint általában minden sandbox játék, ez is elvarázsolt az elején.
    Nem tudom meddig tart ki ez, mert olyan jókat nem hallottam róla korábban, de mint Batman rajongó, nagyon élvezem.

    Ez legalább nem az az anti-batman nolantől. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anti-Batman Nolan :)))

      Ehhez kapcsolódva egy volt kollégám pont azt nehezményezte mindkét Arkham játékban, hogy egy nagy fanservice az egész. Aki nincs otthon a denevérsztoriban, az csak kapkodja a fejét, hogy ki, mit, miért, merre, meddig, aki meg nagyjából képben van, az szinte minden sarkon merevedést kap a sok utalás láttán. És ezt a problémát nem is nagyon oldja fel a játék. Persze ettől még élvezhető, de tény, hogy nagyobbat üt úgy meglátni Poison Ivy-t hogy, az ember tud róla valamicskét. És az ilyen hűha élményekre rendesen rá is játszik mindkét rész - a sztori szinte csakis a rajongók kiszolgálásáról szól.

      Amúgy a City szerintem (ha nem is messze, de) elmarad az Asylum mögött, sajnos pont az open-world design miatt, ami magával hozott egy rakás olyan problémát, ami az első részben még nem volt jelen. Például az, hogy ha lebukunk és menekülőre fogjuk, akkor közben akaratlanul is belefutunk egy újabb őrjáratba, ami csak tetézi a bajt. És alapvetően túl szűk a város ahhoz, hogy kényelmesen, tervezősen lehessen rajta játszani. Szinte egymás szájában vannak az ellenséges csoportosulások. Ebből meg előállt egy újabb probléma is: az Asylum frankón kitalált és kibalanszolt kihívásaival szemben a külső helyszíneken már csak a más játékokban szokásos open-world randomharcokkal lehet találkozni. Így elvesztette a játék a ritmusát és a nehézségi ívét. Az épületekben egy frankó single player kampány zajlik fokozatosan emelkedő nehézséggel, az utcán meg egy konstans nehézségű massza gomolyog, aminek teljesítése az újabb képességek megszerzésével a játék vége felé egyre könnyebbé és agyatlanabbá válik. És amikor fokozatosan tisztul meg a város az ellenfelektől, úgy lesz egyre élvezetesebb a játék - van hová menekülni, van honnan lesből támadni.

      De túlságosan nem akarom ostorozni a City-t, mert a küldetései nagyon tetszettek, és ebben a mostani AAA felhozatalban tartalmilag is ütős, csak az a fránya címadó város ne lenne benne...

      Törlés
    2. "egy volt kollégám pont azt nehezményezte mindkét Arkham játékban, hogy egy nagy fanservice az egész."
      Ez számomra sokkoló.
      Hogy lehet úgy élni, hogy nem Batman fan az ember? :DDDDDD
      Menjen és olvasson képregényt. :P

      Törlés
  12. anti-batman, nolantől (helyesen:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is harisnyában, cápasprével a kezében akartam látni Bale-t, de hát be kellett érnem ezzel... sebaj, majd Ben Affleck helyreteszi a dolgokat, mert ő már Daredevilként is olyan "emlékezetes" volt :)

      Törlés
    2. Ebbe ne menjünk bele...:DDDDD

      Amúgy Afflecken múlik szerintem a legkevesebb. A Daredevilt már rég megbánta és azóta letett jó dolgokat az asztalra, mondjuk főként rendezőként, de az alapján azért most már tudnia kell mi a dörgés.
      Sokkal inkább tartok attól, hogy fos lesz a forgatókönyv és hogy esetleg nem mernek elszakadni a Nolan-Batmantől vagy pont újra akarják megint magyarázni az egészet.

      A legideálisabb az lenne, hogy mint Superman film folytatás, alapvetően Clark Kentről szól az egész és a Luthor elleni harcról.
      Batman meg ott jönne be a képbe, hogy titokban nyomoz Luthor után, de kifelé egy üzleti partnerség az álca.
      Plusz rámehetne Loisra is kicsit Bruce Wayne-ként, mint milliomos playboy.

      Ellenben ha összehoznak egy szart, amiben Batman szétszivatja Supermant... Azt nagyon nem kellene.

      Amire odafigyelnék, hogy sose legyen nappali Batman jelenet. :) Ezekkel a gumiszerkókkal amúgy sem működik a dolog. De a legjobb az lenne, ha egyáltalán át sem öltözne ebben a filmben, mert nem Batman film.

      Törlés