2014. december 19., péntek

HAPPY END


7 megjegyzés:

  1. Ez mekkora wtf volt. :D :D :D Két kedvenc csajom. :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, persze érthető ez másképp is, nem kell feltétlenül "rosszra" gondolni, elmehettek csak simán baráti alapon is lazulni. :D
    Nekem jobban tetszett így, mint valami hirtelen Mako+Korra egymásra nézéssel és kibéküléssel.

    Facebookon meg kinyomtak egy videót, azon láttam életemben elsőször a Korra Mako Bolin hármas színészeket és nagyon fura így hallani a hangjukat, miközben másról beszélnek (többnyire hülyéskednek). Persze David Faustinot láttam már gyerekként, nem sokat változott..:D Sajnos nem tudom belinkelni.

    VálaszTörlés
  3. Hát én valahogy nem tudtam nem "rosszra" gondolni. :D Egyébként nem bántam volna különösebben, hogy összemelegednek, csak nem volt számomra elég egyértelműen előkészítve.

    VálaszTörlés
  4. Hát én sem véletlenül raktam be ezt a képet. :) Szerintem ez ilyen döntsd el magad dolog és hát persze szívesen belekeverednék egy ilyen háromszögbe. :D

    De tény, hogy kellett volna még egy pár rész a jobb kibontáshoz.
    Mondjuk teljesen biztos, hogy rá fogok menni a blu-rayre. Nagyon rég nem szerettem ennyire rajzfilmet, mint az idén megnézett Avatar-Korra kettőst. Kár, hogy az előző még nem hd.

    VálaszTörlés
  5. Uhh... Nem neztuk be.:)
    http://bryankonietzko.tumblr.com/post/105916338157/korrasami-is-canon-you-can-celebrate-it-embrace

    VálaszTörlés
  6. Nem bánom én. :) Csak az volt egy picit zavaró, hogy a srácot úgy vonták ki a képletből, mintha nem is létezett volna soha.

    VálaszTörlés
  7. Igen, nekem is kevés volt az felvezetésnek, hogy Korra a betegsége alatt csak Asaminak írogatott leveleket. :D Amúgy igen, nagyon eltalálták ezt a két női karaktert.

    VálaszTörlés