2013. március 3., vasárnap

DUNGELOT

Mi mindent terveztem erre a hétvégére... Pff.... :)
Dead Space 2 újra, Breath of Fire emuzás, Ghost in the Shell, stb...

Erre ahogy az lenni szokott olyan estéken, amit nem otthon töltök, előkerült az iPad és azon a már korábban letöltött, de félrerakott játék.

DIÓHÉJ ON
Ez alkalommal a Dungelot, ami egy Desktop Dungeons féle, önmagát casual roguelike-ként hirdető játék. Adott egy négyzetrácsos pálya (szint), amin böködéssel lehet megfordítani a fedőlapokat. Ezek alatt pedig vagy ellenfelek vagy segítők, kincsek, varázslatok, egyebek vannak (vagy semmi). Az ellenfelekkel nem muszáj harcolni, de amíg élnek, addig a körülöttük lévő négyzeteket nem lehet megnézni. A cél megtalálni a kulcsot a következő szinthez (bizonyos idő után mindig egy-egy szörnynél van) és taktikusan játszva egyre erősebbé válni ahhoz, hogy minél mélyebbre jusson a játékos.
Összehasonlítva a 100 Rogues-szal annyival jobb a helyzet, hogy ebben a játékban az elhalálozás helyére újra eljutva hatalmas HP és pénz bónuszt kap a játékos és ezzel együtt esélyt arra, hogy tovább juthasson. Mindent segíti az, hogy a játékban a pénz nem vész el, halálozás után a maradék elkölthető karakter fejlesztésekre.
DIÓHÉJ OFF


Eleinte az taszított el az egésztől, hogy az iPad képernyője nagy, nem lehet egy kézzel játszani, csak bizonyos testhelyzetekben. Rögtön arra gondoltam, hogy telefonon kellene folytatni (ami majd ezután történik meg, hisz' csak kifizettem érte valahogy androidon azt kemény 224 Ft-ot.

Olyannyira magához ragaszt, hogy két napom szinte csak ezzel ment el. Rangsorban most valahol tizenhétezereakárhanyadik vagyok a több, mint HETVENEZERBŐL. (Összehasonlítva egy másik mobil kedvenccel, a War of Eclipse-szel, azt csak négyezren.)

Tény, hogy ez nem kétszázezer, meg nem egymillió, de nem is 50$-ba kerül. Ilyen adatok mellett mondja még nekem valaki, hogy az indie meg a mobiljáték felesleges vagy figyelmen kívül hagyható...

5 megjegyzés:

  1. Már a 76. szinten vagyok, egyelőre egész jól is állok, de azért valahol szomorú, hogy mostanában csak ilyen, kevés energiát igánylő játékokra van időm.:(
    Ezt persze tudom játszani főzés közben, mikor már csak kavargatni kell, a munkahely legeldugottabb sloziján és egy sorozat több részének nézése közben a stáblista alatt is..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyit sajnáltatod magad, hogy kénytelen leszek kihívni téged egy minőségi Archon meccsre :)

      Mellesleg már csak itthon sikk figyelmen kívül hagyni a mobiljátékokat. De ha ez lenne a hazai gamer sajtó egyetlen hibája, rögvest örömtüzet gyújtanék.

      Törlés
    2. Ma ki is probalom a sneses verziot es ossze is hozhatnank vmelyik nap par csatat.

      Törlés
  2. Kétségkívül az egyik legjobb mobiljáték, amivel valaha játszottam.
    Most épp egész jó a balance, sajnos kéthetente teljesen darabokra szedik és újra összerakják. Kezdetben nagyon nehéz volt, aztán átestek a ló másik oldalára, és gyakorlatilag csak csukott szemmel kellett nyomkodni. Tegnap néztem, most jónak tűnik, remélem végre békén hagyják.

    VálaszTörlés
  3. Probaltam az 1.4-est, ami kicsit egyszerubbnek es nehezebbnek tunt. Aztan lattam, hogy nem jonnek az "öcsik" es rajottem, hogy update-elni kell.
    egy ideig nagyon idegesitettek a koronas vezerek, de tenyleg jo igy.
    A pontszamodat pedig most mar jelentosen lenyomtam.:)

    Kiprobaltam a listadon latott szokirakos jatekot, amk baromi jo, de romma vernek az anyanyelvi jatekosok...:)

    VálaszTörlés