2016. június 11., szombat

WARCRAFT

Az igazi pozitív csalódás ez a film volt. Ugyanúgy jártam, mint a Batman v Superman esetén: hallottam a negatív visszhangokat, ment a szájhúzogatás. A képregényes filmet nagyon vártam, a Warcraftnál viszont úgy gondoltam, ráérek én ennek a megnézésével. Teljesen véletlenül mentem el rá: a cél az volt, hogy mozizzunk, vagy ez vagy az X-Men. A Warcraft győzött, mert az X-Men látatlanban is taszít, az emberek az orkok ellen viszont csak szimplán unalmas trailerrel nyitott.

Amikor valaki azt mondja, hogy történetvezetési gondok vannak ebben a filmben, nem tudom mire gondol. Nem találtam semmi ilyesmit, teljesen lineáris, ork és ember oldalt párhuzamosan bemutató a sztori. Mindkét oldalon érthetők a motivációk, én értettem az egészet.
Egyeseknek nem ment a karakterek felismerése, megjegyzése sem. Furcsa, de ilyen problémám sem volt. Nyilván nem fogom megmondani az összes ork nevét, mert hát mégsem Jim és Joe neveket kaptak, de mindig tudtam, hogy ki kicsoda.

Ami nagyon tetszett, az a mágia (cg), a portállal, a teleportokkal, falvarázslatokkal, stb-vel. A harc is jó, imádnivaló az is, hogy az orkok nem a tipikusan egysíkú, gonosz lények.

A nap végén azt mondom, kifejezetten szórakoztató fantasy film volt: várom a folytatást, ezt pedig meg akarom nézni még egyszer, sőt, remélem, hogy blu-rayen vágatlanul lesz fent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése