2016. június 11., szombat

BLINDSPOT

A Flash és Arrow után/mellett ezt a Blindspotot is ledaráltam, bár a végére sem jöttem rá, hogy miért ez a címe.:) Magyarul Rejtjelek, az egyértelmű.

Rövid véleményként annyit, hogy bár a sorozatban az akciók - mondjuk úgy - középszarok, a sztori mégis kárpótol és élvezetessé teszi az egész évadot. Kik, miért csinálták azt, amit? Mi a tervük, mi folyik itt Gyöngyösön?

Nagyon nem bíztam a sorozatban, csak Jaimie Alexander szemei és figyelemfelkeltő tetoválásai miatt kezdtem bele, de pozitív csalódás volt.
Az is meglepetés volt, hogy Jane Doe nem tipikus főszereplő, legalábbis abban az értelemben nem, hogy nem fókuszálnak rá kiemelten. Ugyanannyi szerepet kapnak a társak is.

A csajnak épp olyan szép szemei vannak, amennyire fura, "rekedtfazék" hangja. Kurt Weller pedig annyira ismerős volt, aztán rákeresve kiderült, hogy a 300 második részében ő volt a "kék Leonídász" és ő hajtott végre "hadvezéri szexbírkózást" Eva Green karakterével...:)

Kiemelendő még a zene: a Way Down We Go (Kaleo) és az Oh My Word (Flip Garter) úgy elkapott, hogy megállítva a filmet kerestem rájuk és dobtam fel a kedvencek lejátszólistára őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése