2016. június 11., szombat

JAPÁN NAP 2016

Kimentem erre a rendezvényre, mert meg volt hirdetve oda egy manga rajzkurzus is, gondoltam, hogy megnézem milyen.
A végére semmilyen lett, mert ez egy rendhagyó alkalom volt náluk is.
Akik kint voltak, azoknak az volt a feladata, hogy rajzoljanak, kezdő szinten három képet, bármit, ami a rendezvény által ihletődött. A haladók pedig 1-3 oldalnyi képregényt, azonos motivációval.
Nyilvánvalóan a kezdő szintet választottam, mert még így is csak két képig jutottam el, abból is a másodikat most megnézve, anatómiailag nem vonzó...:D
A rendezvényen volt japán mese felolvasás (az eddigi legszebb mesemondó lánnyal, akit láttam), ezért gyorsan leskicceltem egy Urasima Tarót. (Ami mondjuk a kedvenc japán népmesém, ha mondhatom, hogy van ilyenem.)

Majd választottam egy haikut, ami alapján rajzoltam egy meztelen lányt, verssel a hátán, de szegény nem lett kész és kicsit ferde is a háta.
Mondjuk nem tudom, hogy lehetett volna ennél többre időm, ha közben elugrottunk ebédelni a Deákra, meg utána elkapott a vihar. Amit úgy ahogy sikerült elállítani.
A nap végén lett volna némi rajzelmélet, de ezt két okból is kihagytam. késve kezdődött volna és a helyszínen nem működött semmi légcserélés és csak fuldokolva izzadtunk.
Másrészt meg bár voltak ott nagyon ügyes lányok és elképesztően ügyesek is (meglestem pár rajzot), valahogy úgy éreztem, hogy nekem ez túl otakukuszáj...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése