2016. június 11., szombat

FLASHPOINT

Úgy két hete történt, hogy a DC képregényhősök világa kapott egy újabb resetet és Rebirth kódnév alatt újraindították a füzeteket. Nem akartam egyből belecsapni a lecsóba, mert pár éve volt már egy reboot, ami a New 52 cím alatt futott és teljesen lemaradtam róla.
Kis utánajárással kiderült, hogy a New 52 nem csak amolya indítsunk újra mindent alapon ment, hanem rendesen meg volt magyarázva: a Flashpoint suppercrossover vezeti fel.

A Flashpointot pedig ismertem, legalábbis a rajzfilm változatot, de arról nem tudtam, hogy eltér a képregényestől. Abban ugyanis Flash megmenti az anyját, ezzel újraírja az idővonalat, de minden rossz irányba megy, ő sem válik szuperhőssé, de a világ is fejére áll, ezért megpróbálja visszacsinálni a dolgot.
A képregény ennél sokkal monumentálisabb: már eleve azzal kezdődik, hogy Wonder Womanék és Aquamenék bemutatkoznak a világnak és háborúba kezdenek, amibe berántják az egész bolygót. A legjobb az egészben mégis az, ami a megváltozott idővonalon történik Batman családjával. A rajzfilm abból csak ízelítőt adott, a képregény legalább egy komoly tréfával többet. :)
Még nem vagyok a végén és utána még vár rám pár évnyi New 52 is, ami talán beletörhet a bicska, de eddig megérte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése