2016. június 11., szombat

GANTZ

WTF? WTF? WTFF?
Az egyik japán munkatársat kérdeztem meg, hogy mit tudna ajánlani rajzfilmek terén, mert már rég nem néztem semmit, az Attack on Titan második évada pedig nagyon nem akar jönni.
Bedobott néhány kedvencet lehetőségként, amiből azt ajánlotta, hogy a Gantzzal kezdjem, mert az már kifutott.

Nem tudtam, hogy mire számítsak, de nem hittem volna, hogy pont betalálnak ezzel a valamelyest poszthumán sci-fi, akármicsoda keverékkel.
Az első öt perc katasztrófának tűnik, egy teljesen idegesítő, szerethetetlen főszereplő(?) sráccal, aztán egyszer csak abbahagyhatatlanul érdekes lesz.
A nagyméretű mellfétisnek még mindig nem tudom, hogy mi a szerepe ebben az egészben, de teljesen elhomályosul az alapsztori mellett, ami egyfajta "túlélők viadala" csak érdekesebb, mint a Jennifer Lawrence félék.

SPOILER
Te mit tennél, ha meghalnál, de kapnál egy újabb esélyt, másolatként?

9 megjegyzés:

  1. Ha tetszett az anime, kezdd el a mangát, az úgy kb százezerszer jobb. :D (najó, az eleje egy kicsit unalmas)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A buddhás rész után válik el a sztori az anime történetétől.

      Törlés
  2. Előbb már végigdarálom a rajzfilmet, úgyis mindjárt a felénél tartok. De ha végig jó, akkor jöhet a manga. :)

    VálaszTörlés
  3. Háát, a rajzfilm a manga után nagyon gyengének hatott. Az elébb említett "buddhás" rész után (ha még nem vagy ott, nem baj) elkezdenek egy olyan sztorivonalat, ami nincs a mangában, és akik előbb olvasták, azoknak egyöntetűen nem jött be. :D
    Hozzá kell tenni, hogy még bőven futott a manga, amikor az animét készítették, azt hiszem, valamikor 2013 körül fejezte be az alkotó.

    VálaszTörlés
  4. Mire gondolsz "buddhás rész" alatt? Amikor megjelenik a buddhista szerzetes vagy úgy az egész szobros akcióra?
    Nagyon jó volt, de konkrétan húztak egy "Lost" lezárást. :D
    Kíváncsi is lettem a mangára, remélem sikerül beszerezni. :D
    Mennyire jól volt rajzolva már ez is, majd becsináltam. :D

    VálaszTörlés
  5. Az egész eseménysorozatra a templomban. Az azutáni részek nincsenek a mangában, kb onnantól lehet olvasni. (nyolcadik kötet kilencvenes fejezettől 孤独 kb)
    Most én is végigpörgetem a mangát (az angol fordítást), már a végéhez közelítek. Az egyik legnépszerűbb manga volt japánban, a top10-ben benne volt. :D

    VálaszTörlés
  6. Lesz egy ilyen is:
    https://youtu.be/43WgTJGjU98

    VálaszTörlés
  7. Nemrég láttam a CG filmet. A manga híres/hírhedt Doutonbori epizódját próbálták filmre vinni. Sajnos kissé visszafogottra sikerült a mangához képest, de nézhető.

    VálaszTörlés
  8. oh... na majd holnap ránézek! :D már csak a graf miatt is. :)

    VálaszTörlés