2015. november 4., szerda

STAR WARS: DARTH VADER

Minden J.J. "lenszfler" Abrams iránti ellenérzésem mellett is elért a Star Wars hype. Ez a VII. résszel kapcsolatos pletyka és találgatás videók megnézése mellett most abban csúcsosodik ki, hogy az új, akarom mondani idei, idén rebootolt Marvel féle képregényeket olvasom. Három füzet létezik, a "sima" STAR WARS, amiben ott van Luke, Leia, Han, Chewie és a droidok, illetve egy Princess Leia és egy Darth Vader alcímű, őket fókuszba helyező sorozat. Mindháromba beleolvastam, de Vader története az, amibe rögtön beleszerettem.

Megjegyzem, a három képregény párhuzamos és közvetlenül az első Halálcsillag felrobbantása után játszódik történetük. A Sith sztorija kiemelkedő, mert maga a karakter is kiemelkedő: egyszerre testesíti meg az eredeti trilógia gonoszát, de most láthatjuk azt is, amit korábban nem: riválisai vannak, időnként/egyre többször kell szembenéznie jedi múltjával is. Hihetetlen, de annak ellenére, hogy a jövője ismert a karakternek a filmekből, izgulni is lehet érte és a mellékszereplők is jól el lettek találva, főleg a protokoldroid, tolmács és kínzómester C-3PO utánzat.

December 16-ra van időzítve az Annual, azaz éves, gyűjteményes kiadás, annak a polcomon a helye.



16 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy elkezdek SW képregényeket nézegetni. A Vadert elolvastam 1-12.-ig, nem rossz.
    Végre elolvastam a Nonplayer második részét is, van vele egy-két problémám:
    - Egy ember készíti, ezért nagyon lassan jönnek az új részek
    - Az első két epizódból kiindulva már előre sajnálom, hogy csak hat részes lesz

    VálaszTörlés
  2. Húúúúú... Nem tudom mi ez a Nonplayer, de képkeresővel ránézve IMÁDOM a színhasználatot és a rajzstílust! :)

    VálaszTörlés
  3. Nyugodtan olvasd el, szerintem nagyon jó. Csak még nincs befejezve. :)

    VálaszTörlés
  4. Most fejeztem be a Chrononauts-t, jó volt. Négy részes, Sean Murphy rajzolta, Mark Millar írta. Még belenézek a Tokyo Ghost-ba, az is Murphy grafika. :D

    VálaszTörlés
  5. Illetve olvasom a Black Science-t. A sztori felturbózott sliders/doorways, a grafikai stílust eleinte szokni kellett, de aztán nagyon megtetszett.

    https://imagecomics.com/comics/series/black-science

    VálaszTörlés
  6. Még egy. :D :D
    Belenéztem a Tokyo Ghost-ba, és az eddig megjelent három rész után imádom.
    https://imagecomics.com/comics/releases/tokyo-ghost-1

    VálaszTörlés
  7. A TG nagyon tetszett, Murphy rajzait nem tudom megunni, de a színező is nagyon ott van.
    Holnap lesz valami magyar képregényes rendezvény, a Hungarocomix, lehetséges, hogy kinézek.
    De az oldalukat nézve nem nagyon láttam olyasmit, ami érdekelne.
    Tényleg rá kéne már mennem a rajz tanulásra és aztán csinálni valamit, mert ez így édeskevés. Van néhány nagyon jó művész, de nulla írói véna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kint van a TG negyedik része, ez is nagyon bejött. :)
      Sokáig el tudom nézegetni ezeket a grafikákat.

      Törlés
  8. Van vagy száz képregény betervezve, amiket meg kellene néznem. :D Mikor lesz nekem erre időm? :D :D
    Előbb-utóbb kiművelődök képregényekből. Most elkezdtem a Y: The Last Man-t, agyba-főbe dicsérték, eddig nem rossz. Az írójának egy másik, most futó sorozatát, a Saga-t is olvasgatom.
    Íráshoz, rajzoláshoz (meg minden máshoz) elég béna vagyok. :D De majd jól elolvasom, ha lesz képregényed. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, meg a Deadly Class. Az eleje szerintem gyengécskén indul, de hamar nagyon jó lesz. (helyenként egészen zseniális)

      Törlés
  9. A Low is tetszik, a tenger alatti világ lenyűgöző.
    https://imagecomics.com/comics/releases/low-1

    VálaszTörlés
  10. Képregényfilm: Kingsman - The secret service. Yes please. Nagyon bejött. :D

    VálaszTörlés
  11. Megnéztem a Martian filmet is. Jól sikerült, érdemes megnézni. Utána meg elolvasni a könyvet. :D

    VálaszTörlés
  12. A Lowt most kezdem, viszont épp elolvastam a Star Wars: Shattered Empire kint lévő négy részét. Érdekes, mert benne vannak Poe szülei és nagyon szép is.
    Amúgy semmi újdonság, de azért jó.

    VálaszTörlés
  13. Elolvastam a Shattered Empire-t. Ezek szerint nem veszik figyelembe a jedi visszatérből azt a jelenetet, amit valamelyik módosítással tettek bele, hogy a császár szobrát ledöntik a központi bolygón. Egész jó amúgy, csak nekem rövidke volt. :)
    Ezen kívül még egy Star Wars képregényt olvastam (még régen), ez a Knights of the Old Republic. 50 részes, úgy az első kétharmada tetszett, a többi már nem az igazi. A kotor játék előtt játszódik, kb annak a SW-felfogásában.

    VálaszTörlés