2015. november 9., hétfő

MR. ROBOT

Az eszem megáll! Sosem hittem volna el, de Christian Slaterről kiderült, hogy igazából jó színész! Nem arról van szó, hogy a világ legjobbja lenne, csak éppenséggel eddig olyasmiket láttam tőle, hogy ül egy kocsiban, mielőtt Lestat kiszívja a vérét, vagy Robin Hood közelében téblábol. Oké, volt még a Tiszta románc, amire emlékszem, s bár rég láttam, mintha abban a filmben sem villantott volna sok mindent. Egyszerűen nem voltak olyanok a szerepek. Na a Mr. Robot ezekhez képest egy igazi, hihető, élő karaktert adott a kezébe.


A sorozat egyébként egy hekker csoportról szól, akik adatok törlésével akarják megszüntetni a világ adósságát és így tenni keresztbe annak a kreált valóságnak, amiben élünk. Legalábbis ez az alap, de sok minden más is van benne. Robotok nincsenek, az csak Slater névtelen karakterének ruhájára van írva.
Időnként olyan amúgy, mintha a Harcosok klubja, máskor meg mintha az Amerikai pszichó lenne. Egyszer, amikor a főszereplő Elliot teljesen be volt drogozva és már túl sokat képzelődött, majdnem feladtam, de kár lett volna. A végére nagyon megszerettem a sorozatot. A hekkerkedést és az IT-s szakszavakat mondjuk nem fogja mindenki érteni, de ha azokkal nincs gond, akkor nagyon meghálálja a rászánt időt. (10 rész az egész)

2 megjegyzés:

  1. Megnéztem még egyszer. Ezt a sorozatot szerintem érdemes megnézni többször, utólag (nyilván) már más perspektívából látja az ember a történéseket.
    A drogelvonásos rész tényleg egy kicsit gyengébbre sikerült, meg itt-ott picit belassul, de mindösszességében egy jó sorozat. Nagyon kíváncsi leszek a második évadra.

    VálaszTörlés
  2. Megvárom a második évadot, annak az értékelését, na és ha jó, akkor azt is majd csak egyben, az első évad ismételt végignézésével.
    Nagyon tetszett amúgy.
    Bár egy kicsit nagyon Harcosok klubja.:)

    VálaszTörlés