2015. november 17., kedd

PINGVIN

A barátaim tanácsa (unalmas, stb.) ellenére csak belenéztem a GOTHAMbe és de jól tettem!
Ennyire már nagyon rég élveztem sorozatot. Mondjon bárki bármit, nekem ez a tökéletes képregénysorozat. Minden karakter jó (néhányról az elején még nem derül ki, főleg a gyerekeket nem tudtam mire vélni, meg Alfred is megtévesztő volt) és ha azok jók, akkor nagyon jó szituációkat ki lehet hozni belőlük. A Gordon - Bullock zsarupáros üt, a Pingvin zseniálisra sikerült ezzel az újraértelmezéssel, a Falcone, Maroni, Fish bandák közti adok-kapok és az elmebeteg önbíráskodók igazi gothami hangulatot hoznak. De természetesen a cselekmény is nagyon ügyesen, végig konzisztensen van megírva, látszik, hogy nem menet közben lostozzák össze az egészet. :)


Elkövettem azt a hibát, hogy az első évad után a közel felénél járó másodikat is elkezdtem (nem bírtam) és most várhatok egy-egy hetet az új részekre..:) Már-már biztos, hogy idén ez lesz a kedvenc sorozatom.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése