2015. március 16., hétfő

RESIDENT EVIL WITHIN


= = = \ \ \ / / / S P O I L E R \ \ \ / / / = = =



Nem fogok sokat írni róla, mert bár nagyon szerettem, ez konkrétan az, amit a Resident Eviltől vártam volna és hát azért sem, mert nem akartam nagyon játszani vele a félreértett trailerek és első pár pálya alapján, aztán pont az lett, amit Kaszman mondott.:) Számomra teljes mértékben Resi 4, csak belekeverve a felesleges/kihasználatlan bújkálást, meg képesség fejlesztést; az elején keményen megnyomott gore-ral, aztán persze a legérdekesebb, hogy az egész koncepció az agyturkászálásra épül, mint egy bizonyos - általam jó rég nem látott - film, Jennifer Lopezzel.
Kifejezetten szeretem az ilyen sztorikat is, csak ezt még egyszer elsütni már nehéz lesz anélkül számomra, hogy ne tudjak meg többet a helyszínül szolgáló agy tulajdonosának múltjáról, már csak azért, hogy legyen hová kötni a furcsaságokat. Traumákhoz, gátlásokhoz a pályákat és azok lakóit. Mert másodjára már nem lesz meglepi, hogy a "mátrixban" vagyunk.

Ja igen, 82-szer haltam meg a végigjátszás során normálon, mégis nagyon könnyűnek érzem ott. Mert ahol gyakran meghaltam, az elsőre nem feltétlenül várható, de kitanulható. Mondjuk kár az olyan részekért, mint a legeslegvége, ahol csak célba kell szerencsétlenkedni, izé lőni, de ez megbocsátható. Ó, és kifejezetten tetszett a motor. A grafika is, de azon belül főleg a Silent Hill módjára átalakulni képes környezet, falak. Meg a fekete fehér és egyéb részek. A dlc-re is benevezek, hamarosan.
Szeretem a nőket, de ők engem jobban...

5 megjegyzés:

  1. Egy félre sikerült angliai rendelés után, én most már biztos megvárok egy completed editiont nagyon olcsón. Az első dlc is valami 4 órás sztori, ha a másik kettő is ennyi lesz, akkor azért már egy egész tömény, közel 30 órás akció játékot kapok, ami nem rossz.

    VálaszTörlés
  2. Hát én sajnos elég hülye voltam és megvettem letöltősben, amikor akciós volt. A terv az, hogy jól kihagyom a dlc-ket és amikor lesz GOTY, akkor is várok még jó sokat. :D
    ÉÉÉS majd a legeslegvégén talán újra megveszem. Feltéve, hogy egyszer sem lesz olyan, hogy ne lenne mivel játszani helyette. De ettől nagyon nem kell félnem. Most is tudnék játszani fél évet azokkal, amik megvannak, de még el sem kezdtem őket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk ez az egészséges hozzáállás, röhej hogy egy másfél éves gépekre, amik már megjelenésükkor gyengék voltak, 18K kerüljenek a játékok. Én meg hülye fejjel előrendeltem a Bloodborne-t, azzal az érvvel, hogy Souls fan vagyok, és akkor már mit, ha ezt nem? Igaz, nem tartok meg semmilyen játékot, és így legalább nem bukok annyi pénzt, de ez akkor is durva ár.

      Ha jól tudom, téged is érdekel a Hellraid. Lehet nálam kimaradt ez a része, de ma olvasom, hogy csak digitális játék lesz. Így számomra elég erősen leértékelődött a játék, mit fog így tudni, egy max 10 órás kampányt?

      Törlés
    2. Na azt nem tudtam, hogy a Hellraid csak letöltős. Majd meglátom, hogy időzítem. A Bloodborne-on én is gondolkodtam, de végül arra a döntésre jutottam, hogy a Demons' Soulst most már hagyom (csak Plusban volt meg és visszaálltam az amcsi profilomra) és nekikezdek a Dark Souls 1-nek, az van vagy 5000 Ft. Utána meg nekimegyek majd a Dark Souls 2-nek, mondjuk már PS4-en és mire azzal is megleszek, a Bloodborne talán már dlc-sen is kint lesz. 18 ezreket én nem adok ki, egyedül a Metal Gearnél vagyok biztos benne, hogy kivételt teszek majd.

      Törlés
    3. Na ez egy jó döntés. Kizárt dolognak tartom, hogy a Bloodborne hozza a Dark Souls 1 szintjét, az volt a csúcs, és lehet ott is kellett volna abbahagyni. Bár az is igaz, hogy mikor egy csapat egy szériát csúcsra járat, és valami új dologba kezd bele, abból nem mindig sül ki jó, néhány esetben akár a cégbezárásig is elviheti őket az új IP. :D
      Minden bizonnyal jönni fog dlc, de én azt már nem fogom megvárni. Vélhetőleg egész április a Bloodborne-al fog telni, lehetséges a platina is, aztán utána már nem fogom megtartogatni a dlc-ért, hogy totál lemenjen az ára. A Witcher 3-mat majd az ebből kapott pénzből szeretném megvenni, mint ahogy majd később a MGS5-öt is. Így visszagondolva egyáltalán nem bántam meg, hogy kiszórtam a PS3/X360 gyűjteményemet. Ebben a generációban már addig sem szeretnék elmenni, hogy gyűjteményem legyen.

      Egyébként én már a Shadow of Mordor, The Evil Within, Alien Isolation(előző genben megvolt) Driveclub-nál fogom megvárni a completed kiadásokat. Most már azért jönnek a megjelenések, ezek majd jó lesznek uborkaszezonba.

      Törlés