2013. június 17., hétfő

MURPHY



36 megjegyzés:

  1. Jó ez a kép. Én azon nevettem, hogy a pletyka szerint a Lightning Returns kijön pc-re is. :D Lehet, hogy kipróbálom. :D

    VálaszTörlés
  2. Az FFXIII-2 most tök olcsó PSN-en, de valahogy eszembe sem jutna..:D

    VálaszTörlés
  3. Nem figyeltem, közben megcáfolták, nem jön pc-re. Valahogy csak túlélem azért. :DD

    VálaszTörlés
  4. Összehasonlítva az eredeti CGI előzetesekkel a mostani bemutatókat és az azonos(nak tűnő) jeleneteket látva sokkal inkább a Versus játéknak örülnék ... és persze nem mint számozott epizód. Mert ez már a sorozat hullagyalázása.

    VálaszTörlés
  5. Hát nekem ez (ránézésre) nulla, mint rpg. Persze mindig lehet meglepetés, de nem hiszek benne.
    Meg a karakterek is annyira távol vannak már a fantasytól, hogy ihajj.
    Mondjuk még mindig nem félek attól, hogy mostanában megjelenik, szóval...:)

    VálaszTörlés
  6. Megnéztem a The Last of Us mozit. Jó sztori, tetszett nagyon. Csak szerintem játék nem kellett volna bele.

    VálaszTörlés
  7. Nalam meg varnia kell. Vhogy nem hiszem el,hogy jo tulelo jatek, ha tele van atvezetovel.
    Aztan fene tudja.

    Most mondjuk jo sok jatekom van, meg aztan a telefonomat is elhagytam, szoval egyelore nem koltok lasszofaszra...:)

    VálaszTörlés
  8. Folyosó, arénaharc, kicsit nyíltabb terület, gyűjtögetés, lopakodás. Persze jó a hangulatteremtés, ehhez értenek. Enslavedraider-charted. De a film része tényleg jó. :)

    VálaszTörlés
  9. Megnéztem a GitS reboot első részét, szerintem nem volt rossz. Kicsit megnőtt a fanservice mennyisége, de kibírható. A sztori érdekes, egyedül talán Kusanagi új kinézetével volt bajom, de az se veszélyes.

    VálaszTörlés
  10. Van most a GOG-on valami, amit vétek lenne kihagynom? Holnap estig van eksön.
    Összeraktam muteromnak egy gépet (ami belül egyezik a sajátommal, kivéve a videokártyát, ami nyilván egy gyengébb fajta), de régebbi játékokkal ezen is simán lehet játszani.

    A GitS-lel az a baj, hogy nekem még a SAC is kimaradt... Ciki..:D

    VálaszTörlés
  11. Beyond Good & Evil megvan?

    Én is most terveztem újranézni a SAC sorozatokat. Meg jön az új Miyazaki film is. :)

    VálaszTörlés
  12. Nem tudom, talán még a Soul Reaverek (a Kain and Raziel Saga-ban akciós), esetleg Silver, (FEZ, Unepic, Don't Starve, Blade of Darkness - ezekkel még nem játszottam).

    VálaszTörlés
  13. Meg is vettem a Soul Reaver pakkot.
    Mondjuk furcsa lesz így, de azt hiszem hozzászoktam már a billentyűzet+egér irányításhoz eléggé.

    VálaszTörlés
  14. És már meg is álltam a Soul Reaverrel.
    Ebben van gamepad támogatás, beépítve.
    Az alap billentyűzet kiosztás meg nagyon kemény. :D
    Pont most nincs itt egy kontroller sehol. :D

    VálaszTörlés
  15. Ha át lehet konfigurálni a billentyűkiosztást, akkor talán kis kísérletezéssel kézreállóbbá tehető. Régebben soha nem tudták rendesen eltalálni az irányítást, mindig próbálgatni kellett.

    VálaszTörlés
  16. Valdis Story

    Van kipróbálható demoja is, majd megnézem. :)

    VálaszTörlés
  17. Ez nagyon szép...
    Majd számolj be, légyszi.
    Rám most vár pár óra vezetés, aztuán meg az OUYA-t fogom bűvöli egész este.
    Tesóméknál már kipróbáltam, de ott a földszinten annyira rossz a wifi, hogy nem sok értelme volt.
    Egyelőre a PC-n is elérhető, Beast Boxing Turbo tetszett. A Giana Sisters bénán futott és ezen kívül találomra kipróbáltam vmi autósat, amin látszott, hogy telefon balra-jobbra döntögetésre találták ki...
    De hát ez még csak a kezdet,szerintem teljesen jó lesz, ha az indie fejlesztők kirakják rá a játékaikat.

    VálaszTörlés
  18. A mérete pedig hát megdöbentően pici.
    Tudtam, hogy kicsi lesz, de élőben..:)

    VálaszTörlés
  19. Egész jó kis akció-rpg-ugrálós a demo alapján. Leginkább az Ys játékokhoz lehetne hasonlítani. Elvileg ebben a hónapban jön, valószínűleg beszerzem majd.

    Milyen az Ouya?

    VálaszTörlés
  20. Tegnap volt alkalmam először foglalkozni vele.
    Így hirtelen azt mondom, hogy nekem oké ezért a pénzért.
    A kontroller esetén a fogás jó, a ravaszok jók, a dpad viszont olyan, mint 360-on, nem lehet vele rendesen léptetni vízszintesen.
    Nem annyira rossz, mint az xboxé, de azért még mindig rossz kategória.
    A karok ereje jó, semmi különös ezzel kapcsolatban.
    A gombok lehetnének kicsit jobbak, laposabbak, de ez is talán szokás kérdése és ez nem is a végleges verzió még.

    A rendszer működik, igazából egy rohadt nagy kategórialistában kell keresgetni a játékokat, amelyekből jó sok van, de hogy igazán jó mennyi, az kérdés.

    Nekem elsőre a már írt Beast Box Turbo tetszett, meg mondjuk a Wind-up Knight, de ez utóbbi is azt hiszem megjelent már mindenre korábban.
    Más játékokba meg nem igazán néztem bele egyelőre..

    Ja kicsit idegesítő, hogy bekapcsolni csak a gépen lévő gombbal lehet. Meg vannak olyan beállításai, amiket nem is érek el. Mondjuk a memória kapacitásnál nem sikerült lefelé görgetnem a képernyőt sehogy. :)

    Majd később összeszedem magam és írok róla.
    De a következő napokban max csak próbálgatok dolgokat.

    Leginkább a PS1 emu működése érdekel rajta. Láttam egy videót, amin az FFVII ment hiba nélkül, ami bíztató.

    VálaszTörlés
  21. A menüket, ilyesmit még van lehetőségük javítgatni, játék meg biztos lesz rá. :)

    PS1 emut nem próbáltál PC-n? Az ePSXe 1.7.0-shark-ot haasználom, elég macerás volt összerakni, de majdnem mindent jól visz. Előfordulnak apróbb hibák, pl nem tudom előhozni a rezgést a Ghost in the Shellben, de más bajom nem volt vele.

    VálaszTörlés
  22. Még nem próbáltam (valami fPSe a neve), mert kell alkotnom hozzá iso-t is, gondolom.
    Meg az idő...
    Remélem jó minden, az biztos, hogy van benne dual shock 3 támogatás, mint egyre több alap ouya játékban is. :)

    VálaszTörlés
  23. Legend of Iya

    Nagyon szép, bár picit lassúnak érzem a játék tempóját. Az egészet Gamemakerrel készíti.

    VálaszTörlés
  24. Tenyleg nagyon szep. Csak a futas animacio nem tetszik, olyan, mintha colopokon ugralna...:)

    VálaszTörlés
  25. Milyen ez a Deadly Premonition? Úgy néz ki jön PC-re.

    VálaszTörlés
  26. Pontosan olyan, mint a Twin Peaks.
    Körbe lehet autózni a várost, lehet ezer apróságot csinálni, de mint játék, azért elég gyenge lövöldözős és vezetős mechanikája van.
    Viszont imádnivaló az egész. Nemde, Zach?:D

    VálaszTörlés
  27. Már kezd egy kicsit túl szép lenni, hogy igaz lehessen. :)

    https://www.youtube.com/watch?v=BUFPSMq7xEM

    VálaszTörlés
  28. Ez nagyon szép... És de hiányoznak a hasonló játékok...

    VálaszTörlés
  29. A Settlers 4-et semmiképpen se vedd meg a GOG-ről. Letehetetlen, 4-6 órát simán eljátszik vele az ember, aztán jön csak rá, hogy elfelejtett pislogni. :D

    VálaszTörlés
  30. Válaszok
    1. Jiro Horikoshi élete. Na ez érdekes lesz, mármint az, hogy ezegyszer nem fantasy az alap, hanem megtörténtek.
      HUU...:D

      Törlés
  31. Összejött a pénz a Satellite Reign-re. :)

    VálaszTörlés
  32. A készítője feltett a Kickstarter oldalára egy demót a Legend of Iya-ból. Nagyon tetszik a grafika, a játék viszont még elég kezdetleges. Remélem, hogy még fejlődik.

    VálaszTörlés