2012. november 29., csütörtök

VARÁZSLAT

Egyhuzamban sikerült lenyomni a The River első négy részét. Már jó rég kaptam az ajánlást (köszi, Ádám!), de csak tegnap bányásztam elő a mobilom jegyzetfüzetéből a címét. Eddig hiába kérdeztem másokat, nem is hallottak az Amazonas mentén játszódó természetfelettiben gazdag sorozatról, pedig instant győztesként jött ki a tegnapi nagy sorozat quest versenyemből. (Ami nem másból állt, mint kerestem az imdb-n egy tv-sorozat top listát, a szimpatikusabbaknak megszereztem az első részét és gyorsan beléjük lestem.) Eddig a 3. rész vitte a prímet. Már a történet elején megmutatják az egyik szereplő gyenge pontját, ami a történetírás szabályai szerint szerepet is kap nem sokkal később: a barlang fóbia miatt (nem megy be) sikerül elkerülnie egy negatív hatást. De az epizód végén ezt megfejelték még egy próbatétellel is, ahol szembe kellett néznie félelmével. Adtam is egy csillagos ötöst erre a jelenetre.

A másik - tovább nézésre egyelőre alkalmasnak tűnő - sorozat címe: The Secret Circle. Ami így elsőre tini románc és mágia keveréke. Egy részt néztem, ami nem volt rossz, de sokat dobott rajta a sok helyes kis tinicsaj. Bármennyire pedofil hangzata van is ennek... A főszereplő szöszi sem rossz, de a Diana nevű lány jobb. (Tessék megtekinteni a linkelt képet, ha ez gyerek, akkor tényleg perverz vagyok:) Mondjuk előre félek, hogy átmegy valami nyálas Twilight baromságba az egész, de egy rész még biztosan belefér. Tényleg, hány évesek ezek a lányok? Mert mintha gimisek lennének, mégis kocsival járnak suliba. Nekem akkoriban még képregényre is alig futotta... Nem mellesleg a szüleik meg olyanok, mintha az én évfolyamtársaim lennének. Mondjuk ha 18 évesen összehoztam volna én is egy gyereket, akkor talán már annak is lehetne jogsija... Oké, öreg vagyok, mint az országút...:)

1 megjegyzés:

  1. Na vegigment a River eeeeees baromi jo volt, mint a Supernatural a regi szep idokben...

    A Secret Circle Dianaja meg siman van 25 eves...:)

    VálaszTörlés