2012. november 29., csütörtök

GAMECUBE 2

Most, hogy az új Nintendo konzol hazai megjelenése itt van a küszöbön, úgy döntöttem én is, hogy ideje megrendelnem az új Gamecube-ot.


2013. április a leszállítás időpontja, tévesen azt hittem, hogy március, de az csak a kickstarteres támogatók számára érvényes. Annyi baj legyen, majd márciusra betervezek valami külföldi utat figyelemelterelő műveletként.

Az előbb olvastam, hogy a Médiában 110 lesz a fekete Wii U. Az már egy jó PC ára, monitor nélkül... Talán felébe sem fog kerülni, mire megjelenik rá valami, ami érdekel. A 3DS árváltozása alapján nem lehetetlen.

10 megjegyzés:

  1. A Pier Solar Kickstarter átlépte az Ouya stretch goal-t, egy érdekesnek tűnő rpg már lesz rá. :)

    VálaszTörlés
  2. Epp ossze akarok allitani egy listat a kedvenc projektekrol, ez is rajta van.
    Csak valahogy nekem jobban tetszik sd-ben.:)

    VálaszTörlés
  3. Lesz benne eredeti grafika opció is, lehet majd sd-ben is játszani.

    VálaszTörlés
  4. azt tudom, csak a legjobb az lenne, ha eredeti pixelesben lenne teljes képernyős és azért javítanának a sprite téglafalakon itt-ott.
    de így is érdekel, persze. :)

    VálaszTörlés
  5. "The original SEGA Mega Drive/Genesis graphics of Pier Solar HD will be playable on every single platform, XBOX360, PC, Mac, Linux, and Sega Dreamcast.

    It will be unlockable by finding a special in game item, a "Pier Solar Mega Drive Cartridge" that is hidden somewhere in the very beginning of the game..."

    Update #1

    VálaszTörlés
  6. "ha eredeti pixelesben lenne teljes képernyős és azért javítanának a sprite téglafalakon itt-ott"

    Ja, értem..:)

    VálaszTörlés
  7. És mik tetszenek még a Kickstarterről? Vagy írsz majd róla egy külön bejegyzést?

    VálaszTörlés
  8. Nem derül ki kb semmi a játékról, de rég szálltam el trailertől ennyire: STEALER
    Ez a másik zene is bejön.:)

    VálaszTörlés
  9. Hát ez...
    Ha rajtam múlna, itt tartana a játékok grafikája, nem az Assassin's Creednél.
    Persze jó az is, de kevesebb több elve mindig érvényesül a fotorealisztikus de mégsem bejárhatóval szemben.

    Sajnos olyan infót nem láttam, hogy mikor lesz ebből a STEALER-ből kész játék, de most már figyelem.:)

    VálaszTörlés