2017. június 5., hétfő

TWIN PEAKS

A fél világ leolvadt az új Twin Peaks részektől, amik tényleg nem olyanok, mint a régiek. Sőt, ha a régiek nem lettek volna olyanok ("hülyén normálisak"), akkor ez most így talán nem is létezhetne. Ez egyszerűen a hardcore fanoknak készült. Nulla magyarázkodás, nem elég hármas-négyesre vizsgázni a régi részekből, mindenre emlékezni kell és emellett még oda is kell figyelni az új szereplőkre, mert nagyon, de nagyon sok van. S mindez most nagyon lassan épül és az átlagembernek túl "lynches". Egyelőre imádom, sosem gondoltam volna, hogy ennyi izgalmat okozhat az, hogy meglátok egy kávéscsészét...

4 megjegyzés:

  1. Most elkezdtem nézni a régi sorozatot, mert annak idején nem láttam. Nagyon tetszik, nem is értem, miért nem néztem meg eddig.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem kiváló, egyedül a második évad közepe körül lesz egy lejtmenet, amikor nagyon unalmassá válik. Akkoriban volt válságban a sorozat, mert már kiderült, hogy ki a gyilkos és csappant a népszerűség. El is kaszálták, de ha jól emlékszem, akkor az uccsó három részbe beletömtek még mindent, amit akartak ls azok jók és fontosak is.
    Én is most nézem újra, valahol az unalmas részeknél járok, csak nem egyedül nézem, ezért kicsit megrekedtünk.

    VálaszTörlés
  3. A második évad elején vagyok, még mindig nagyon bejön.

    VálaszTörlés
  4. Csodálatosan összefutottak a szálak a 3. évad 7. részében. Sokan féltek, hogy nem lesz semmi értelme az egésznek, bár nem tudom, hogy ők mit néztek eddig... :) Egyre jobb.

    VálaszTörlés