2017. június 21., szerda

FUCK THIS WORLD

Még premier héten láttam a Wonder Womant és kiábrándult vagyok.
A film nem rossz, Gal Gadoték jól játszottak, jó volt a férfi-nő humor, csak kevés, jók voltak a karakterek is, leszámítva a töltelék világháborús etno-csapatot és Árészt. Ez egyszerűen csak egy elnyújtott, emiatt unalmas film és a főgonosz is összecsapott, nincs mitől félteni Dianát, azt meg hagyjuk is, ahogy a végén átmegy az egész Dragon Ballba, minden előjel nélkül felugrik a harci ereje 20 ezer egységet.

Amit ebben az egészben utálok, az a média. Felhype-olták a filmet, hogy na ez milyen jó, 97% a Rohadt Paradicsomokon, aztán meg jött a véres kard, hogy ezt bizony egy nő rendezte, meg most a kislányoknak is van végre egy szuperhőse és ők is erősek akarnak lenni és száz nyelven beszélni.

Bah... A kislányoknak eddig is volt megannyi szuperhőse, igaz inkább képregényben, rajzfilmen, de volt. De nem is elvenni akarom tőlük ezt, csak nagyon olyan ez, hogy már megint szósöldzsásztisz indokok miatt kap valami kiváló pontokat, pedig valójában annyira azért nem jó. (szerencsére a filmben azért nincsenek nyomi, kötelezően belerakott propaganda dolgok)

Én tényleg úgy unatkoztam helyenként a film nézése közben, hogy az összes szórakozásom az volt, hogy Gal Gadot arcát bámultam, hogy igen, ez nagyon szép. (röhej, hogy voltak olyan felvetések, hogy nem neki kellene játszania, mert túl szép és ma nem a szépet kell nyomni, hanem a túlsúlyos és mindenféle, de nem hetero beállítottságú, semmiképp sem fehér karaktereket... meh...)
Pont úgy jártam, mint annál a Justin Timberlake Amanda Seyfried filmnél, ahol a csaj lábait bámultam a "nagy izgalmak" közepette.

Pedig vannak jó pillanatai a filmnek, csak olyan 40 perc feleslegesen van benne és mint írtam, ha játék lenne, akkor azt mondanám, hogy nulla a kihívás.

Ma megint ott tartunk, hogy már az origo is arról ír, hogy szegény Gal Gadotnak kiszúrták a szemét 300 ezer dollárral, miközben Henry Cavill 14 milliót kapott a Supermanért. Szépen lemásolták az egy nappal korábbi, amcsi médiát, ahol azóta már az ellencikkek is kijöttek. Azokban leírják, hogy nem a szuperhős ereje adja a gázsihoz a nullákat, meg nem is 14 millió, csak 500 ezer, hanem a színész előélete, képességei és tárgyalási képessége (menedzserét beleértve).

Várom a folytatását, de amikor kijöttem a Wonder Womanról, akkor már tudtam, hogy ezt sosem nézném meg még egyszer. A Batman v Supermannel megtettem, pedig az csak 23%-on áll, kevesebb csata van benne, de na...

Szóval aszódjon már meg végre Amerika a hülye médiájával együtt, ami szerint még "én" vagyok nőgyűlölő, mert szarnak tartom az új Szellemirtókat.. :)

12 megjegyzés:

  1. Még nem láttam, de kíváncsi vagyok rá. A nő nagyon szép, ez nem kérdés. :D
    A szósöldzsásztisz várhatóan egyre inkább ráül majd a filmgyártásra, ezt már el kellett szenvednünk a scifi/fantasy könyveknél, és a képregények jelentős részénél is. Nincs menekvés.
    Most néztem a Ghost in the shell filmet, az újat. Egyáltalán nem rossz film, persze összetettségben messze elmarad a régi animétől. Tetszett, ahogy beleillesztettek jeleneteket a régiből. :D

    VálaszTörlés
  2. Kimi no Na wa. Végre kint van. Ajánlott mozi. :)

    VálaszTörlés
  3. Megnéztem a régi Ghost in the shell animét. Jó régen láttam, alig emlékeztem rá. Hát, meg kell mondjam, nagyon megérte megint megnézni. Kedvem lenne visszavonni minden pozitívumot, amit az élőszereplős filmre mondtam. :D
    Itt van egy jó kis yt videó:
    https://youtu.be/gXTnl1FVFBw

    VálaszTörlés
  4. Ugye? Én egymás után néztem a kettőt.:) Szerintem ma már az anime sem annyira nagy dobás, történetét tekintve, de sokkal jobb a filmnél. Az olyan apróságok meg főleg, hogy sokkal nagyobb súlya van a lövéseknek, stb.

    VálaszTörlés
  5. Scott McCloud - Understanding Comics
    Nagyon ajánlott. Nem csak képregényszerzőknek, hanem mindenkinek, aki alkotni szeretne. :)

    VálaszTörlés
  6. Belevágtam a Moebius - the collected fantasies of Jean Giraud című sorozatba. Egész tetszik, igazi különlegesség.

    VálaszTörlés
  7. Na végre megnéztem a Wonder Womant is. Semmit nem tudok hozzáadni ahhoz, amit leírtál. Tényleg van egy-két jó pillanat, a humor se lenne rossz, csak kevés, illetve legalább fél órával rövidebb lehetne.

    Elkezdtem végre a Star Wars Rebels-t is. Nem rossz, kicsit csalódott vagyok a grafikai stílusváltás miatt. A Clone Wars rajzstílusa jobban tetszett. :)

    VálaszTörlés
  8. Egész szimpatikus dungeon crawler
    Vaporum
    https://www.gog.com/game/vaporum

    VálaszTörlés
  9. Nem rossz, ránézek, szerintem a 23-ai hosszú hétvégén. :)

    VálaszTörlés
  10. Megnéztem az új Kino no tabi első részét, és... nem rontották el annyira, amennyire rettegtem, hogy el fogják rontani. De azért mégsem az igazi. :)
    (az eredeti az első számú legkedvencebb animesorozatom)

    VálaszTörlés