2017. május 6., szombat

BLEACH MANGA

Eltartott vagy két hónapig, de végigolvastam a Bleachet, mind a hatszáznyolcvanvalahány részét...
Ami megdöbbentő volt, hogy a neten sokat szidott, feleslegesnek titulált utolsó, rajzfilmes verziót már nem kapott rész valójában mennyire jó és bevállalós. Persze a vége összecsapottnak hat, de a manga többi részéhez képest a szerző itt elég rendesen elengedte magát és felhúzta a teljesítményt csonkolásban, halálban és hát mellekben és fenekekben is...
Tény, hogy a végére már kicsit belefáradtam abba a tipikus, 'erősebb vagyok, mint te, mert ez a képességem, hopp most rájöttél az ellenszerére' formulába, de megérte végigolvasni.

4 megjegyzés:

  1. Gratula!
    Én meg a Batman rajzfilmeket pótolgatom. :D

    VálaszTörlés
  2. Lenne miről blogolni, de egyszerűen otthon már nem ülök neki. Mindig is az volt a megszokott, hogy úton, munka közben kialakult üresjáratokban csinálom, de bevezettek egy 1984-es monitorozó rendszert, ami azt is nézi, hogy melyik alkalmazás aktív és hány percig. Telefonról meg nem jó a blogspotot szerkeszteni. Nagyon gondolkodom, hogy hol kellene folytatni vagy hogyan. Először a tumblr-re gondoltam, de mintha az is macerás lenne, ha képeket és szöveget is akarok használni.

    VálaszTörlés
  3. Volt egy wordpress oldalad, az se működik telefonról?

    VálaszTörlés
  4. Ehh.. igen, annak meg kellene találnom a jelszavát. :D De franc tudja, ezen a hétvégén már aligha jön össze. :D

    VálaszTörlés