2016. november 11., péntek

XCOM 2

Nagyon jót játszottam év elején az XCOM: Enemy Unknownnal, de a végére azért leesett az, ami miatt a második részt elég hamar sikerült feladni:
Úgy kell táncolni, ahogy a designerek fütyülnek, különben meggyengülnek az alapok és elkezd látszani a kanyarban a game over.

Legalábbis folyamatosan ezt az érzetet kelti a játék és én inkább újrajátszottam a pályákat többször, de nem mertem hagyni, hogy a sokat fejlesztgetett jó katonáim meghaljanak, hogy utána dominó módra dőljön be az egész ellenállás.
Pedig nyilván az lenne a lényeg, hogy ők elveszthetők és pótolhatók, de annyira dübörög az inváziós visszaszámláló, hogy inkább átmegy (nálam legalábbis) trial errorba és quick save/loadba az egész.
Így meg már betanulós puzzle, nem taktikázás.

Sok időt fektettem bele, de egy idő után inkább félbehagytam és feladtam. Pedig látom, hogy mások hardcore módban is végigcsinálják... Mit mondjak, a nula kontroller támogatás is hozzásegített a döntéshez egy picit. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése