2016. január 15., péntek

POLYÁK

Az a szép ebben az "újrakezdtem a Witchert, hátha" dologban, hogy egy idő után tényleg megszoktam a borzasztó unalmas harcrendszerét. (három fajta harcmodor van és ezekhez különböző ritmusban kell kattintani az egérrel, plusz időnként egy-egy potiont elfogyasztani)
Mindezt persze csak azért, mert tényleg nagyon élvezetes beszélgetések vannak benne.
Annyira, hogy egy idő után fogtam magam és rámentem a könyvekre, amikből már a második közepén járok, a játék meg úgy maradt...:)
Persze majd valamikor visszatérek hozzá, de a könyv... ...jobb.


6 megjegyzés:

  1. Akkor lehet, hogy bejönne a Pillars, mert beszélgetésekben az is erős. (meg valamivel érdekesebb a harc) Mondjuk, komorabb hangvételű is.

    A Witchert egyszer majd újrakezdem, hátha...

    A könyvekben a harmadik könyvtől van egy stílusváltás, kevesebb mese-elem lesz, de elég jó így is.

    VálaszTörlés
  2. Azért nem a beszélgetések miatt játszom ám játékokkal.
    Bár tény, hogy a Mass Effectekben is kb. az volt a legjobb.:)))
    A Witcher meg nálam egyelőre Vaják.
    Már nem is zuhanyzom, csak áztatom magam a kádban és közben olvasom.

    VálaszTörlés
  3. Mondjuk engem simán rá lehet venni egy játékra érdekes beszélgetésekkel. :)
    Most már tényleg nekiállok a negyedik Vaják könyvnek. :D
    (az utóbbi időben inkább animéket pótoltam, volt egy rakás sorozat, amibe belekezdtem, de félbemaradt. ezeket befejezem, aztán jöhet a százvalahány tételes wishlist :D)

    VálaszTörlés
  4. Befejeztem a negyedik részt, majd valamikor folytatom a sorozatot. Ez is jó volt.

    VálaszTörlés
  5. Pedig már azt hittem, hogy beérlek.:)
    Éjfél után tettem le a Tündevért úgy, hogy nem szabad, a maradék 50 oldalt már csak ma, mert különben nem alszom eleget.

    VálaszTörlés
  6. Biztos megelőzöl, mert az ötödik könyv nincs meg, és be kellene fejeznem pár tucat könyvsorozatot is, amibe belekezdtem, így most nem veszek új könyvet. :)

    VálaszTörlés