2016. január 21., csütörtök

EGY SZEM ZAB

Na, annyi nem fért a seggembe, a film első képkockájától az utolsóig.
Utoljára talán Silent Hill vagy Dead Space játszása közben éreztem magam annyira elveszettnek, mint a The Revenant nézése közben.

A sztoriban semmi különleges nincs, jól ismert ember a természet és ember az ember ellen, "bosszúvágy" film. De a képek csodálatosak és a naturalista prezentációtól roppanásig feszült volt a hangulat, végig.
Menet közben mindig arra gondoltam, hogy jöhetne már egy régi Resident Evil játékokban lévő "mentőszoba" szerepet betöltő mosolygós jelenet... ...de nem jött!

Ha Leonardo DiCaprio-nak Oscart adnak, akkor szerintem azt már tavaly vagy tavalyelőtt kellett volna kapnia, ez a film ugyan kiváló, de a szerepet magát nem tartom olyannak, amiben túl sok mindent lehet mutatni.
Tom Hardy tetszett benne mondjuk a legjobban. El is felejtettem, hogy ez ugyanaz az ember, akit már annyi minden másban láttam. (Persze a "séró" is segített, nem csak az akcentus, amit felvett...)

A film megnézésével együtt leteszteltem - a hozzám talán legközelebb lévő - Eurocenter moziját is és elégedett voltam a minőséggel. Még mindig az Aréna a legjobb és a Westend a legrosszabb élményem, az Eurocenter viszont kifejezetten közel van az Arénához, tehát jól szerepelt. Mellesleg olcsó és kevés a néző. (ezáltal az idióta is)
A MOM Parkot eleve kerülöm, vicc, hogy ott milyen jegyárakat engednek meg maguknak. Persze a világ közepe, ha azt nézzük, mennyi külföldi él arrafelé. Nem is csoda, hogy ott mindig lehetett találni angol nyelvű vetítéseket.


Sosem gondoltam volna, hogy Leo ennyire magas és magasabb, mint Tom Hardy. (1.83 vs 1.75)
Ügyesen bánnak a magasságokkal ezekben a filmekben. :))))

1 megjegyzés:

  1. Megnéztem, tulajdonképp egész tetszett. A látványvilág és a karakterek különösen. Tom Hardy által játszott szereplő volt szerintem a legjobb, és nekem a leghihetőbb is. A történettel se volt bajom, nem ismertem korábban a sztorit, így nem tűnhettek fel az eltérések se. A prezentáció néha kicsit túl hatásvadászra sikeredett szerintem, de túlélhető. Lehetett volna a címe a Halhatatlan is, annyi halálos sérülést beszedett a tag, de nem bírt belehalni. :D
    Illetve az elengedhetetlen poén : "And I tought they smelled bad on the outside." (vajon hányszor kiabálhatták be a nézők? :D)

    VálaszTörlés