2014. április 19., szombat

KONZOL UNDERGROUND

Épp költözgetek és szórom kifelé a felesleges szemetet. Közben találtam rá erre a darabka történelemre, még 2006-ból.
Akkoriban kezdtem el szórakozni Macen az iWork csomagban vett Pages szövegszerkesztővel és azzal a romantikus gondolattal, hogy lehetne papíron, fénymásolásra szánt játék fanzint csinálni.

Teszt jelleggel, A4-es papírra nyomtatva, a lapokat összecelluxozva barkácsoltam össze ezt a pár oldalt, aminek elolvasása közben szinte sírva röhögök, annyira láma, régi újságokat majmoló, mesélős és egyben hype-olós stílusban követik egymást a mondatok. Még az oldal számozása is angolul van...:)

Underground nem csak az "ellenállás" miatt lett volna, hanem azért is, mert frankón loptam volna a borítóra kerülő képeket, mindenféle japán firkász blogjáról.
Meg persze azért is lehetett volna, hogy jól megkritizálhasson benne az ember másokat, de 2006-ban még zsenge troll voltam, eszembe sem jutott volna.

Ha jól emlékszem, munkahelyen, ebédszünetben készült ez a "csoda". Aztán az, hogy ez az FFXII firkálmány később átment a néhai consoleTURMIX oldalra vagy az már egy másik írás volt, már nem ugrik be. Mondjuk írtam én oda 10 pontos Silent Hill 3 tesztet is... :D


4 megjegyzés:

  1. Az írás helyenként tényleg megmosolyogtató. A játék védelmében viszont el kell mondanom, hogyha valaki veszi a fáradságot, és újrajátssza, meg fog lepődni, hogy mennyivel jobb játék, mint amire emlékezett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kínos nem kínos, kedvenc PS2-es játékom.

      Törlés
    2. Szerintem egyáltalán nem kínos. A kínos az, amit én írtam. :D
      Hamarosan újra gépbe kerül, remélem.

      Törlés
  2. Ez az Outcast Kickstarter ( https://www.kickstarter.com/projects/outcast-reboot-hd/outcast-reboot-hd ) nem nagyon megy sajnos. Pedig ha sikeres lenne, talán láthatnánk a soha el nem készült folytatást. Nagyon csalódott voltam annak idején, amikor leállították a fejlesztést.

    VálaszTörlés