2014. június 10., kedd

E3 2014

Nem vagyok elégedetlen.
Láttam több olyan játékot is, amivel játszani akarok, talán csak a megjelenési időkkel lesz probléma.
Illetve azzal, hogy most már mindenben az online-t és a kooperációt erőltetik, ami nehezen összeegyeztethető a szabadidőmmel, mások szabadidejével, meg azzal, hogy a baráti körömben megint annyi platform lesz, ahány ember.

Ami leginkább felkeltette a figyelmemet, bár már régebbi bejelentés, az a Hellraid. Pont erre van szükségem, kis dark fantasy kaszabolás, lehetőleg nem Skyrim, stb. kivitelben, amikor a játék arról szól, hogy hány grammot bírok még elcipelni a boltig a szajréból és az ott kapott pénzen mit tudok még venni. Hanem inkább Deathtrap Dungeon féleség. Addig persze nyomhatom a Souls játékokat is, ideje is lenne már újra rájuk gyógyulnom.

Assassin's Creed Unity. Ha lesz kivel/kikkel játszani, akkor ez kap egy esélyt. Reménykedem abban, hogy most már Tenchu szerű lesz és rágyúrnak kicsit az őrök helyzetére, a kivégzésekre, küldetésekre, a történet helyett.

Rainbow Six: Siege. Semmit sem várok tőle, talán ezerszer is ugyanazt kell majd csinálni, de ki akarom próbálni. Kicsit lemaradva, de ezt érezteti velem a Fable Legends is, ami szinte kizárólag az art miatt tetszik, de az a része nálam telitalálat. Valami csökkentett árú, letöltős címként tudnám csak elképzelni a látottak alapján, de kipróbálnám ezt is. Tisztára Wii U játék, amúgy. :D

Far Cry 4. Ó, hát a harmadik részt sem nyomtam végig, de amíg nyomtam, addig imádtam. A gyengém ez a környezet és a garázdálkodás.

No Man's Sky. Ez akkor most Elite bolygóra szállással? :D Listára véve.

Dead Island 2. Iparosmunka, az előzővel nem is játszottam, de egy generáció indításakor egy ilyet nagyon tudnék élvezni. Ez a generáció meg még két évig csak indul, úgyis. :D A The Order 1886 ugyanez a kategória.

Batman és Metal Gear. Ezeket nem kell kommentálni.

De volt még sok egyéb érdekesség is.
Semmi olyan, ami miatt rágnám a körmeimet, de elégedett vagyok.
Csak normalizálódjanak már a nextgen játékárak.

20 megjegyzés:

  1. Vajon Elma passwordje az új xenóban You shall be as gods? Pont kijön :D

    VálaszTörlés
  2. Hahaha... En ott azon amultam, hogy a passwordje a VIVA TV logojabol van kirakva..:D
    Sajnos csak cutscene trailer volt az egesz. Amugy kiegeszithetnem utolag ezt az egeszet azzal, hogy Zelda es Splatoon.

    VálaszTörlés
  3. A karakterarcok meg olyanok, mintha a Xenosagából vették volna. Mintha részletesebben kidolgozott lett volna korábban.
    Első gondolatom az volt, hogy lehet, hogy ez egy új Xenoblade játék, ami csak a rendszerében hasonlít majd a régire, de új világgal, szereplőkkel, történettel. De aztán jött a nopon a végén. Bár ettől még lehet, hogy egészen új lesz.

    A Zelda nagyon szép, a Splatoon meg jó móka lehet. A No man's sky-jal lehet, hogy játszani fogok. Idén még csak a Paper Sorcererrel játszottam. :)

    VálaszTörlés
  4. Twitchen epp streamelik, tetszik.:)

    VálaszTörlés
  5. A Dragon Age is egesz okesnak az elozohoz kepest.

    VálaszTörlés
  6. Ez az Ori is szép, és úgy hírlik, jön PC-re is.
    http://www.rockpapershotgun.com/2014/06/11/ori-and-the-blind-forest-mononoke-metroidvania/

    VálaszTörlés
  7. Valami ilyesmire számítottam: http://www.rockpapershotgun.com/2014/07/11/wot-i-think-divinity-original-sin/

    VálaszTörlés
  8. Öhh....:D Később, a sürgős melók után megnézem részletesebben, de ekkora art lopást a Nausicaa-ról még nem láttam. :D
    A másik forrás meg a LittleBig PLanet, de valószínűleg csak minimálisan, azzal a kis editor popuppal a karakterek felett.:D
    Ez mondjuk nálam persze azért bajnak nem baj, csak hát még a rajz beállítás is ugyanaz(, a rajz részletesség persze közel sem.)

    VálaszTörlés
  9. Én egyébként teljesen újrajátszós korszakot élek, a Metal Gear sorozatot újrajátszását most épp Batman Arkham játékokkal tartkítom. Hamarosan az első végére érek, megpróbálkozom a kihívásokkal is majd, de majd meglátjuk, hogy lesz-e türelmem a platinához.
    A Metal Geareknél nem volt.
    Az MGS2-t egyszerűen nem fogom végigjátszani "hetvehétszer" minden nehézségi szinten. Az MGS3-nak egy nagy része meg olyan fos lopakodás/riadó elülés szempontjából, hogy ahhoz sincs most kedvem. Bár ez még egyszerűbb is lenne, mert egy végigjátszás alatt meglehet minden.
    Majd a következő végignyomásnál megcsinálom, úgyis megígértem valakinek, hogy végignézheti, ahogy nyomom, mert érdekli a sztori.
    Bár az meg pont nem trófeagyűjtéshez való, amikor a játékokt pörgetni próbálom a sztorit meg végignézzük..:)

    VálaszTörlés
  10. A Nausicaa nagy kedvenc. :D

    Biztos, hogy velem van a baj, de engem nem tudott megfogni a Metal Gear Solid.
    Nemrég elővettem a Divine Divinity-t, hogy újrajátszom, de még nem kezdtem el. Annak idején nem fejeztem be egy bug miatt, de úgy emlékszem, hogy egész jó játék volt.
    Meg még animéket nézek újra, slayers, real drive, de elképzelhető, hogy belekezdek valami olyanba, amit nem láttam. :D

    VálaszTörlés
  11. Bocs, nyaralni voltam.
    (ééééés közben befejeztem a Persona 4-et!!!! :DDDDDDDDDD EL SEM HISZEM+++ SOHA TÖBBET ILYEN JÁTÉKOT!!! :DDDDDDD )
    Fujikochan régi ismerős, de azt, hogy melyik Lupin rajzfilmeket láttam, arra már nem emlékszem, olyan rég voltak. :/
    Ez valami új sorozat? Akkor majd ezután.:)

    VálaszTörlés
  12. :D Új sorozat, de előzménysztori. Az első sorozat történései előtt játszódik.
    A personákban sose jutottam sokáig. :)

    VálaszTörlés
  13. Huh... Jó ez, de részben megígértem magamnak, hogy nem veszek semmit, ami nem fontos. (Addig amíg el nem fogyasztom a kismillió hasonlóan felhalmozott játék egy részét)
    Részben meg két hete volt egy visszaélés a bankkártyámmal és még nem kaptam meg az újat, szóval ha akarnék se tudnék vásárolni...
    Elvileg pár napon belül meglesz, de egyelőre nem akarom még használni online.
    Egyszer csak jött egy sms, hogy vásároltam kb. 135ezerért valami külföldi online shopban, amiről még sosem hallottam.
    Persze az az online bolt még csak nem is hallott ilyen tranzakcióról (a tippem az, hogy nem hazudnak, mert ez egy létező, nagy online shop), remélem a bank majd valahogy vissza fogja perelni/csinálni.
    Nincs tapasztalatom ebben. Annyit viszont tudok, hogy az átfutása egy ilyennek 60-90 nap.

    VálaszTörlés
  14. Nincs. De alapvetően nekem csak egy, internetes vásárlásokhoz használt számlám/kártyám van. Sok éven át nem volt vele semmi gond és nem is akarok ezen változtatni. Fizetést nem kapok rá, alapvetően nincs is rajta sok pénz (vagyis ez így volt addig, amíg egy ilyen életbiztosításos/befektetéses szart fel nem mondtam és azok csak ide voltak hajlandók utalni, készpénzt nem adtak).
    Talán ellopták valahol az adataimat mostanában online. Többnyire biztonságosnak vélt oldalakat használok a paypal mellett, mint a booking.com, wizzair, stb. De volt azért külföldi autóbérlés és online ajándékbolt is.
    Szóval nem tudom mi van és nagyon gondolkodom, hogy a havi 2x ingyen 150ezerrel kiszedegetem a pénzt a kártyáról és inkább a párna alatt tartom.
    A bankban, lekötetlenül csak fogy.
    Annak sem látom értelmét, hogy mindenféle szolgáltatásért fizetgessek, mint az ilyen virtuális kártya, meg mobilbankár, stb.
    Bőven elég, ha ebayezni tudok. Max ezután mindig berakok rá pénzt, ha használni akarom.

    VálaszTörlés
  15. Egy kisebb adagot én is kp-ben tartok :D Így lassabban csökken az értéke, mintha a bank lefogyasztaná mindenféle költségre hivatkozva.

    VálaszTörlés
  16. Szemcsésnyelű fenyőtinóru????
    Ilyen nálunk van?

    VálaszTörlés
  17. :D Épp most sétáltam arrafelé. Száz kilót simán le lehetne szedni ma, és maradna holnapra is. :D Magyarországon gyakori, de érdemesebb megvárni vele a hidegebb időket, mert erősen nyüvesedik, és egy részét el dobni ilyenkor. Egyébként jó ízű gomba (mondjuk van jobb is :) ), erdeifenyő/feketefenyő (ezek a hosszútűs fenyőfélék) alatt nő, ezekkel van gyökér-szimbiózisban. De én inkább a tölgyes-fenyves vegyes erdőrészeken találok, a tiszta fenyvesekben nem láttam még. Ma reggel már volt a piacon is belőle. :)

    VálaszTörlés
  18. Mostanában előjöttek ezek a finomságok: http://www.leifgoodwin.co.uk/Fungi/Coprinus%20comatus.html
    :)

    VálaszTörlés
  19. És mindjárt itt van.
    https://www.youtube.com/watch?v=Ex8kDMKnLaE

    VálaszTörlés
  20. Igen, ma olvastam en is! Az egy szep het lesz, mert elozo nap jon ki a The Evil Within. Azt elrakom hetvegere, a Grimrockot meg nyomom hetkoznap estenkent. Holnap, ha nem leszek lusta meg is rendelem akciosan.:)

    VálaszTörlés