2013. szeptember 20., péntek

VULGÁR

Update 1: Mire eljutottam a második világ főnökéig, már hibátlanra tanultam az első pálya első felét, s majdnem a másodikat is. Csak a bossfight... Ez teljesen klasszikus alapokon működik: ki kell ismerni az egyébként önismétlő mozgását és utána hibamentesen meg lehet verni őket. Csak minden kiismerési lehetőség előtt végig kell szívni az egész pályát, ami néha már lelombozó, de a végére így lesz igazán profi az ember.
Majdnem csináltam ma belőle egy videotesztet, de nehéz egyszerre játszani és beszélni. :D


...
Egyelőre mélyebben még nem mennék bele, de megjelent 13-án a már nagyon várt VOLGARR és nagyon jó, mondhatni kis Demons' Souls, 2D-ben. (Persze sokkal inkább Rastan, az első pálya első pár képernyője egy az egyben ugyanaz, egyféle tiszteletadásként.
A játékosnak nincs kegyelem, nincsenek fél percenként checkpointok. Az ellenfeleket ki kell tanulni, csakúgy, mint a pályát, de ha egyszer tudja az ember, hogy mit csinál, már rámehet speed runokra is.
Ezektől egyelőre nagyon messze vagyok, szeretnék csak eljutni végre a második világ bossfightjáig.

Remélem sikeres lesz a viking annyira, hogy a fejlesztőknek ne kelljen visszamenni licenszelt játékok összedobáló csapatba.

11 megjegyzés:

  1. Mennyi Demons/Dark Souls behatás érződik rajta? Mert ha eléggé, és nem csak idegesítően nehéz, hanem jutalmaz is akkor rögtön beszerzem.

    VálaszTörlés
  2. Nemcsak idegesitoen nehez.
    Minden egyes nekifutasnal erezni fogod, hogy fejlodtel. Ennyi a jutalom, de nem veletlenul hivom Vulgárnak: lehet kuzben kurvaanyázni rendesen.
    Nálam hibátlan vétel, ez a video gyozott meg, tobbek kozt.:)
    http://youtu.be/_VF4jq7H4js

    VálaszTörlés
  3. http://www.rockpapershotgun.com/2013/11/13/pc-the-review/

    VálaszTörlés
  4. Már azt hittem elvesztél. :D
    Amúgy igen, lehetne maradni a pc-nél, mégis rámegyek én is a PS4-re.
    Kell vennem valami újat.:)

    VálaszTörlés
  5. :)
    Olvaslak rendszeresen továbbra is. A Reborn majd elméletileg újraindul a Kickstarteren ebben a hónapban?

    Nemsokára jön az Ender's Game film, úgy döntötem, elolvasom a könyvet előtte. Nagyon megosztó könyv, valaki vagy szereti, vagy utálja. Én a szereti kategóriába tartozom, az egyik legjobb sci-fi, amit olvastam. :)

    A PS4 elég jónak ígérkezik, de start környékén biztos, hogy jó ötlet?

    VálaszTörlés
  6. A Rebornt és a Kickstartert nem volt időm nézegetni mostanában, remélem lesz belőle valami és egyben valami jó.

    Az Ender's Game-mel meg már bevárom a filmet.
    Azt tudom, hogy (már elfelejtettem melyik a kettő közül, de) vagy a melegek vagy az antirasszisták nem szeretik, erről híreztek folyamatosan. De nem is a könyvet, hanem az írót.

    Nem tudom, én eddig Cardtól csak az Ultimate Ironman képregényt olvastam. :D

    VálaszTörlés
  7. Kickstarterek, amik felkeltették a figyelmem: Liege, Hyper light Drifter, Cosmic Star Heroine, Raindrop, The Mandate.

    A könyvben nincs szó szexualitásról, a filmről egyre több rosszat hallok sajnos. Egy könyvet sem lehet igazán jól átadni filmen, egyszerűen nem áll annyi idő rendelkezésre, hogy rendesen el lehessen mesélni. A legjobb könyveket inkább rajzfilmsorozatban látnám viszont. :)

    VálaszTörlés
  8. Fú, ez a Raindrop úgy néz ki, mint az Alan Wake csak van benne hely. Vagyis jobb. :D
    (azt, hogy mit akartak kihozni belőle még nem csekkoltam. sajna nem sikerült a támogatás)

    VálaszTörlés
  9. Meg a Dex: http://www.kickstarter.com/projects/dreadlocks/dex-cyberpunk-2d-rpg

    VálaszTörlés
  10. http://www.jp.square-enix.com/dqsp/dq8/#index

    https://www.youtube.com/watch?v=MR47XEyPNV4

    Vajon eljut hozzánk is? Igazán kiadhatnák pcre is. :)

    VálaszTörlés
  11. Legend of Grimrock élőszereplős sorozat. :D
    http://www.kickstarter.com/projects/waysidecreations/legend-of-grimrock-the-series

    VálaszTörlés