2016. július 10., vasárnap

FURI

Szenvedek már egy ideje a "nincskedvemjátszani" betegségtől.
A Mad Maxet persze eluntam, az új Pang valahogy nem az igazi, a Tron runner jó, de nem izgat, az Alien: Isolationhöz meg se hangulatom, se türelmem.

Aztán jött ez a shoot 'em up - hack 'n' slash hibrid és bumm, újra érzem a ritmust.

Még csak a harmadik bosst gyűröm (más nincs is benne, csak felesleges sétálás két főnök közt), de fantasztikus. Bullet hell, lövöldözés, parryzés, kitéregetés. Egyedül a parry az, ami picit zavar, mert néha nem feltétlenül látom azt, hogy mikorra kellene időzíteni, de talán csak gyakorlás kérdése.

Rém kíváncsi vagyok, mit hoz majd le róla a sajtó és hány pontot vonnak le azért, mert nincs története. :D
Persze feltételezve, hogy egyáltalán írnak majd róla bármit is, hülye "furi benne ez, furi benne az" poénok helyett.


54 megjegyzés:

  1. Unleash the Furi, Mitch! :D :D

    https://youtu.be/VYrDhu0zBi0?t=5

    VálaszTörlés
  2. Haha...
    Hát, ma volt alkalmam elővenni a játékot és fél óra után olyat rage quiteltem, mint egy tini játékos. :D
    Azóta inkább XCOM2-zöm. XDDDDDDD
    Igazából ma a Balatonra akartam menni, de minden jel arra mutatott, hogy ez a nap megint nem az a nap, amikor szeret az időjárás.
    ELvileg ott rosszabb idő van..:/

    VálaszTörlés
  3. Pár ismerősöm ma Almádiba ment strandolni. Nem volt rossz idő, bár túl meleg se volt. (szerencsére, mert én meg bicikliztem egyet :D)

    VálaszTörlés
  4. A pokemon Go berobbant(hat)ja az AR-t. Aztán majd jöhetnek a lifeskinek a valóságra, mint a Nonplayer képregényben. :D

    VálaszTörlés
  5. Belekezdtem a Preacher-be és a Stranger Things-be, mind a kettő nagyon tetszik. :D

    VálaszTörlés
  6. ezeket én is nézni fogom, csak most kicsit elutazom. :D

    VálaszTörlés
  7. A Stranger Things-t befejeztem. Utólag visszagondolva rá olyan, mintha az összes fellelhető ismert fordulatot és klisét megpróbálták volna belegyömöszölni a sorozatba. De a nézése közben nagyon jól működik, nagyon jó élmény, ajánlom. :D

    Jó utat kívánok, meg jó időtöltést :D

    VálaszTörlés
  8. A Stranger Thingst imádtam, konkrétan egy nap alatt néztem meg. :)

    VálaszTörlés
  9. Kövezzenek meg, de nekem tetszett a Warcraft film. :D :D

    (mondjuk nulla elvárásom volt vele kapcsolatban)

    VálaszTörlés
  10. jaj, az nekem is nagyon tetszett! :) tényleg.
    akartam is írni róla, de az utóbbi időkben nagyon el voltam árasztva minden "hülyeséggel". női problémák, két nyaralás, stb. :)
    ezzel szemben a suicide squad nagyon nem tetszett.
    most meg már alig várom, hogy visszajöjjek vidékről és megnézhessem a vándorsólyom kisasszonyt.

    VálaszTörlés
  11. izé.... nem akartam írni róla, írtam róla. :D
    ritkán járok fel sajnos, mert blogolni melóból szerettem, ott meg már nem lehet.

    VálaszTörlés
  12. Igen, megvan. Kicsit összefolyt ez a nyár, nemigen voltam teljesen eszemnél. :(
    Most pedig bepótolom a Hobbit trilógiát :D

    VálaszTörlés
  13. Hoppá, közben meg megjelent a Masquerada: Songs and Shadows

    https://youtu.be/fFw4Ay2M288

    nagyon kíváncsi leszek, hogy hogy sikerült :D

    VálaszTörlés
  14. Megnéztem a Westworld első részét. Eddig tetszik, felkeltette az érdeklődésemet. :D

    VálaszTörlés
  15. A Westworldre én is kíváncsi vagyok, de lehet, hogy hagyom kifutni és majd egyben nézem.

    VálaszTörlés
  16. Ja, egyelőre nem megyek neki. A napokban pótoltam az utolsó Banshee évadot, vár még rám egy Penny Dreadful, de előtte egy Mr. Robot S2.

    VálaszTörlés
  17. Hú, a Mr. Robot-ot nekem is meg kell nézni. :D

    VálaszTörlés
  18. Ééés azért nem kezdtem el ma a Mr. Robot S2-t, mert hiába nézegetem az S1 recapeket, úgy érzem, újra kell néznem az első évadot is. :D

    VálaszTörlés
  19. Az első évad nekem másodjára is nagyon bejött, bár volt benne néhány vontatottabb rész.
    Ma még filmeztem (A Boy and His Dog), de most már elkezdem a Mr Robot S2-t. :D

    Ez a Kubo and the Two Strings is érdekesnek tűnik.

    VálaszTörlés
  20. Megnéztem a Mr Robotot. Az elején (meg úgy általában) túl sokat foglalkoznak Elliottal, már kezdtem unni. De így is nagyon tetszett az évad.

    VálaszTörlés
  21. Hát, újranéztem az elsőt és így másodjára fogadni mernék rá, hogy Tyrell is Eliott vagy épp fordítva.
    A második évadban még csak a 9. résznél járok és még mindig így gondolom. De persze ne áruld el. :)
    Nekem nagyon tetszik, a hatodik rész elején lévő, 80-as évek bevezetőn halálra röfögtem magam. :)

    VálaszTörlés
  22. Anúgy a főoldal új hozzászólás része mintha megdöglött volna. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annak idején valami emailcímeddel kötötted össze, vagy ilyesmi. De nem tudom pontosan.

      Törlés
    2. Én egyébként az RSS/Atom feliratkozáson keresztül látom, ha írsz valamit. A firefox live bookmark kb fél-egy óra alatt megjeleníti.

      Törlés
  23. Petri Häkkinen twitteréből arra lehet következtetni, hogy jövőre bejelentik az új játékukat.
    https://twitter.com/petrih3/status/793339264159379456

    Nem próbáltad azóta a Grimrock2-t?

    VálaszTörlés
  24. Jaj, nem, de mostanában jött vissza a kedvem a játékhoz (és épp csinálom is), szóval előbb-uóbb sor kerül rá. Legrosszabb esetben karácsonyi szünetben, amikor feltehetően otthon leszek és ez az otthoni gépen is elfut simán. :)

    VálaszTörlés
  25. Én nem nagyon játszottam idén. Főleg repülőszimulátor ment.

    Pedig érik már egy Pillars of Eternity újra, most már kiegészítőkkel, meg a Tyranny is itt van. Az UnderRail-t se kezdtem el még sajnos. Meg jó lenne megejteni a Grimrock-okat még egyszer legalább.

    VálaszTörlés
  26. Hát, én most veszek egy új monitort épp, végre feljebb lépek és elsősorban képregények miatt beújítok egy IPS paneles 1440p-s kijelzőt. Nem vettem nagyot, a munkahelyemen is van a laptopom mellé egy ekkora (bár "csak" 1080-as) és ezen kiprbólva már tökéletes a képregény egymás mellett két oldalon. Bár amit veszek, az még vertikálisra is állítható, szóval erre kifejezetten jó lesz, meg az odaülős (Grimrock, stb. játékokra is, amiket nem játszom tévén).
    Ja meg vettem mostanában két dualshock 4-et is és teljesen jól működnek pc-vel, szóval egyelőre minden jó. Már csak több idő kellene. :D

    VálaszTörlés
  27. Milyen képregényeket olvastál mostanában?
    Én a 100 Bullets-et olvasom, egész jó.

    VálaszTörlés
  28. A nyáron, a Flashpoint után értelemszerűen a New 52-ból olvastam, elsősorban Aquamant, Flasht, Catwomant és a vége felé már Supermant is.
    DC mellett pedig nagyon tetszett a Vision, bár ennek a végét még nem látam, emellett folyamatban van a Snotgirl, Paper Girls. Ja és mangából a Wandering Island első kötetét, ami persze angolul jelent már meg a Dark Horse-nál.

    VálaszTörlés
  29. Szuperhősös képregényt mostanában csak mérsékelten fogyasztok. A Paper girls-t már kinéztem olvasásra, de még nem kezdtem el.
    A wandering island rajzolása nagyon tetszik, biztos, hogy megnézem. :)

    VálaszTörlés
  30. A Visiont nagyon ajánlom, az nem szuperhősös képregénynek számít, inkább egy spinoff vagy mittoménmi. Vision emberi életet kezd és családot alapít, egy feleség, fiú és lány, mind olyanok, mint Vision és próbálnak emberként élni. Tök jó kis androidos scifi sztori, bár talán a legutolsó részt nem olvastam már csak.

    VálaszTörlés
  31. Bár ezen mindjárt segítek is. :)

    VálaszTörlés
  32. A Visiont megnézem, köszi.

    VálaszTörlés
  33. Az Alien Worlds füzeteket olvasgatom. Régi, nyolcvanas évekbeli képregény, rövid sztorik gyűjteménye. Vannak jó robotos történetek is.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Alien_Worlds

    VálaszTörlés
  34. Végül milyen monitort választottál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt vettem, teljesen elégedett vagyok vele. A Grimrock 2-vel próbálgattam ma, újrakezdve, de rossz csapatot építettem, ezért abbahagytam. :D
      https://ipon.hu/webshop/product/dell_p2416d/1131611

      Törlés
  35. Épp azon gondolkoztam, hogy kellene egy 32"-es monitort néznem.

    Én a Grimrock2-ben vittem egy parasztot, csak hogy kipróbáljam. Nem ultratáp, de gyorsan fejlődik, csak etetni kell. :D
    Tervezem, hogy végigmegyek rajta egy kéttagú, egy pari, egy barbár duóval. Barbárt jó vinni, mert nagyon erős lesz a végére, a paraszt meg jó "mindenesnek". A lőfegyver jó móka egy ideig, de egyáltalán nem erősebb tőle a csapat, csak érdekességnek ajánlanám. Ha van alkimistád, az nagyon megkönnyíti az előrejutást, érdemes vinni. Jó, ha valaki tud egy kicsit varázsolni, sok idegeskedéstől menti meg az embert. Más most nem jut eszembe.

    VálaszTörlés
  36. Kubo and the two strings. Érdemes volt megnézni. Ha nem tudtam volna előre, hogy nagyrészt stop-motion animáció, sose jöttem volna rá. :D
    https://youtu.be/p4-6qJzeb3A

    VálaszTörlés
  37. Még csak most láttam először a Moon című scifit. Nagyon jó film volt, ha még nem ismernéd, ajánlott. :D

    VálaszTörlés
  38. Ex Machina. Még egy jó film. Kötelező darab. :D

    VálaszTörlés
  39. Uh. Ha nem láttad a filmeket, se a Moon, se az Ex Machina trailerét ne nézd meg, túl sokat mutatnak. :)

    VálaszTörlés
  40. Láttam mindkettőt, még amikor kijöttek. ;)
    Most a Westworld megy, megnéztem a régi filmet is és a sorozat felénél járok, játékos szemmel nekem nagyon tetszik, ahogy machinálják a sztorit.

    VálaszTörlés
  41. A Westworld-ben voltak számomra váratlan fordulatok, meglepetések. Holnap nézem meg az utolsó részt, meglátjuk, hogy mi derül ki. :D

    VálaszTörlés
  42. Meg is néztem. Az igazat megvallva nem szálltam el túlzottan ettől a sorozattól, de azért rossznak se mondanám. Valahogy nem igazán tudott újat mondani számomra a témában. A fordulatokkal viszont többször sikerült meglepni, ami nem túl gyakori dolog, ez egy jó pont a sorozatnak. Végeredményben, nem hiszem, hogy a második évadot elkezdem majd.

    VálaszTörlés
  43. Nekem bejött, szeretem a robotlányokat és bár újdonság nem volt az AI sztoriban, azért igényesen fel volt építve.:)

    VálaszTörlés
  44. Angela volt a kedvencem, legjobb nő. :D

    VálaszTörlés
  45. Legjobb "bőr". :D
    Igen, de keveset szerepelt. Nekem gülüszem (Clementine) is nagyon bejött, de hát a Mission Impossible 2-s nő/madam (Maeve) is atyaúristen milyen formában van még mindig. :D
    Clementine-t egyszer le is cserélték egy új csajra, aki a Banshee-ben játszott folyamatosan meztelenkedősdit és itt le sem vetkőztették, ezért gondolom, hogy még visszahozzák a következő évadban. :D Az arca nem az igazi, de testre az is rendben van.

    VálaszTörlés
  46. Mostanában rommá túlórázom magam, de amúgy haladok a Grimrock 2-vel, már tovább jutottam, mint első alkalommal. Bár nem mondanám, hogy kifejezetten élvezem a harcokat. Nekem ez az rpg-s/szintes dolog már nem jön be, max azt élvezem, ha "táncolós" a harc. :D
    De a többi része nagyon jó a fejtörőkkel.

    VálaszTörlés
  47. A Grimrock-okat én inkább puzzle-játéknak fogom fel, abban nagyon jók. Ezért is próbáltam a harchoz leghatékonyabb csapatot összerakni elsőre. A G2-ben már láthatóan megpróbálták érdekesebbé tenni a csatákat, sok szörnynek van valami különleges mozdulata, amit a sima eltáncolós technika ellen akar használni. A legjobb tipp a játékhoz szerintem, hogy fel kell jegyezni mindent a térképre, ami csak eszedbe jut; sokat fog segíteni később. Meg általánosan a térkép gyakori használata a helyszínek megértéséhez is hasznos. :D

    VálaszTörlés
  48. Boldog új évet!:D
    (Karácsonykor sikerült megfázni és kb. most jövök ki belőle...:/)

    VálaszTörlés
  49. Jobbulást!
    Én is beteg voltam két hétig, még mindig köhögök egy kicsit. Nem is emlékszem, hogy mikor voltam utoljára beteg, de ez most nagyon elkapott. Mindegy, túléltem ezt a szar évet, remélem, hogy 17 jó lesz. :D

    VálaszTörlés