2013. december 3., kedd

PIXELCAST #02 - művészet-e a videojáték?

Kint van a második rész, amiben megváltozik a véleményem arról, hogyan lehet művészet egy videojáték.
Azóta meg csak azon tűnődöm, hogy miért nem tudom felvarázsolni iTunes-ra a műsort. Úgy tűnik, hogy van valami új byte range policy, ami miatt szívás mindenféle ingyenes hostokon tárolt anyagot ájtúnzosítani, emellett az Internet Archive-ra feltöltött anyagokkal egyeseknek egyébként is problémája van ilyen szempontból. Egyeseknek meg nincs, de senki sem írja le, hogy mi a megoldás... Én egyelőre feladtam, mert szervert bérelni nem fogok, a Wordpress is pénzt kér az audio fájlok feltöltéséért, szóval egyelőre azt hiszem az iPhone-osok megszívták, velem együtt.. :|

2 megjegyzés:

  1. Istenigazából sosem éreztem fontos kérdésnek. Nem kizárható, hogy művészetnek tartsunk egy videojátékot, mert bár a játék nem művészet, a videojáték nem teljesen játék. Tehát, ha nem bontom elemeire, hanem megpróbálom egységként vizsgálni, akkor lehet művészeti alkotás.

    http://www.imagebam.com/image/12c0d6292573474

    (végre elolvastam az alitát) :)

    VálaszTörlés
  2. Jó hallgatni ahogyan komoly témákról beszéltek átlagnál komolyabban. Kicsit ezért is zavar, hogy ismét rossz irányba csapongva kezdtetek el erről a művészeti témáról beszélni szerintem. Oh well ...

    VálaszTörlés