2013. november 12., kedd

PIXELCAST #01

Akkor jött a podcast ötlete, amikor a futógépen próbáltam elvonni saját figyelmemet az önsanyargatásról és ez kiválóan sikerült is Kevin Smith Fatman on Batman c. adássorozatának egyik epizódjával. Valami hasonlót akartam én is: leülni képregény és sci-fi rajongó barátokkal és kitárgyalni valamelyik kultfilmet, miközben lehalkítva épp azt nézzük.
De miért csináljunk filmeset, ha igazából a játék a fő hobbink..?

Ebből lett végül a PixelCast. (vagy ha úgy tetszik Pixelasztal Podcast, az egy cikkel árválkodó blog felélesztése)

Amit érdemes tudni róla: videojátékkal kapcsolatos témákról beszélgetünk benne, de nem arról, hogy mivel játszottunk a múlt héten, hogy melyik játékba vagyunk szerelmesek vagy mi jelenik meg idén. Ezt már úgyis csinálja más, teljesen jól.

Az első adás arról szól, hogy mennyire befolyásolja a hangulat a játék értékelését. A második arról, hogy művészet-e egyáltalán a videojáték. A harmadik megint másról.

A legjobb az egészben az, ahogy beszélgetés közben derülnek ki dolgok, változnak meg vélemények.

Nem minden rész lesz ilyen, de nekem ezek a kedvenceim. Mert ezekből tanultam, tanulok magam is valamit a játékokról.

Nem arról van szó hát, hogy észt próbálunk osztani. Épp ellenkezőleg: úgy hiszem, a magas lóról leszállva, egymás ízlésének vitatása helyett egymás véleményére figyelve lehet csak elkezdeni gondolkodni játékokról. Azokkal kapcsolatban is arról, amiről érdemes.

Az első rész itt hallgatható, tölthető, véleményezhető.

...

iTuneson nincs fent, de igény esetén megoldható.
Én kifejezetten utálom, hogy a szemét Podcastok app nem hajlandó lekezelni az egyes részekhez tartozó, különféle cover artokat...:|