2017. augusztus 12., szombat

GURREN LAGANN

Az Attack on Titan második évada után gondoltam, hogy bepótolok valami régebbi animét, hátha nem bánom meg. A Gurren Lagannról tudtam, hogy nagyon híres és népszerű, de egyszer régebben belenézve nem fogott meg.
Másodjára már tovább jutottam, de összességében elégedetlen vagyok.
Az egyik főszereplő (aki azért hamar kikerül a képből) vitte a hátán a dumáival a sorozatot, illetve mellette a rajz technikája, gondolok itt a belinkelt képen is látható mélység ábrázolásra és térhasználatra. Ugyanebben a jelentben a lány nagyon szép ívet írt le a kötélen lengedezve.
Viszont nagyon nem tetszett az, hogy a sorozat felénél még mindig nem derült ki semmi az intro jelenteiben megsejtetett titkokból és a harcok is eléggé tét nélküliek voltak. Ennek oka, hogy a rajzfilmben szereplő mechák vagy legalábbis a fő mecha, amit Simon irányít, mindig annyira erős, amennyire ehhez szükséges lelkiállapotban van a pilótája. Ez pedig azt okozza, hogy az erősebb és erősebb ellenfelek megjelenésekor mindig még erősebb lesz, igazi kis deus ex machina.

Nem tudom, hogy képes leszek-e befejezni valaha is...

10 megjegyzés:

  1. Én se bírtam elsőre, valami fürdőházas epizódnál hagytam abba, ha jól emlékszem. De majd adok neki még egy esélyt valamikor.
    A Titan második évadát elfelejtettem megnézni, jó hogy emlékeztettél, köszi. :D

    VálaszTörlés
  2. Na, csak végignéztem. :D
    A grafika/animáció kiemelkedő, a befejező részben fantasztikus.
    Ezért megérte, egyébként közepes sorozat. :D

    VálaszTörlés
  3. Kiráály! Folytatják a Shokugeki no Souma sorozatot. :D

    VálaszTörlés
  4. Emailben látom csak, hogy említetted a Brightot. Azt hittem, hogy az sorozat lesz, de akkor film. Így már jobban is érdekel.:)

    VálaszTörlés
  5. Megnéztem a Múmiát is, nem volt rossz. (hátha ez megjelenik :D)

    VálaszTörlés
  6. Igen, nem egy nagy film a Múmia, de nem az, aminek lehordják és a Bright sem, szerintem teljesen jó volt, nekem ültek a poénok, néha kicsit lehetett volna keményebb, de tetszett.
    Ellenben vannak olyan nagy mozifilmek, amiket szétdícsérnek, de hulladékok. Megette a fene már ezeket az újságírókat..:)

    VálaszTörlés
  7. Sokat nőtt a toleranciaszintem az utóbbi években. Most már nem akarom agyonkritizálni a filmet, amit nézek. Tudom, hogy nem érdemes "világmegváltást" várni semmitől, inkább azt kezdtem keresni, hogy mit tudok benne értékelni. :)
    Lassan jön megint a szokásos év eleji animenézős időszakom. Ilyenkor mindig megnézek pár sorozatot, ami eddig kimaradt, és mindig ráébredek, hogy mennyire szeretem az animációt. :D

    VálaszTörlés