2017. január 2., hétfő

PLAYER 2016

Ez az év merőben más volt, mint a korábbiak. Először is idén már teljesen megutáltam az rpg-ket, másrészt végtelenül belefáradtam a – nem csak játékokat érintő – média és önkéntes szósöl dzsásztisz vórior hisztibe. Emellett még 2015 végén eladva a PS4-et, PC-re váltottam, de mindez egyszerű platformváltás helyett sokkal inkább a videojáték háttérbe szorulása/szorítása volt. Mobilon is alig játszottam, a PS Vitát is csak akkor vettem elő, amikor külföldre mentem nyaralni, de ott sem lett bekapcsolva. Rengeteget képregényeztem és rajzoltam, az elején még ide is posztolgatva, de aztán annyira megnőtt a mennyiség, főleg a két görög nyaralás során, hogy inkább a Facebookon nyitottam ennek külön mappát. Az év végére valamelyest visszatért a játékokhoz való kedvem, már csak idő meg energia kellett volna hozzá… Ezért sem lesz a lista túl komoly idén. Hiába van rajta sok cím, több nem is 2016-os és sokba bele sem merültem rendesen.



ALIEN ISOLATION
Ez az első ilyen. Valahol a tutorial rész alatt adtam fel. Nem volt hozzá energiám sem és a horrorból is elegem van már egy ideje. Tényleg megviselt az a Dead Space 1-2-3 végigdarálás...

AXIOM VERGE Ezt becsülettel végigjátszottam. Hangulatos, tip-top kis Metroid klón, magam mögött tudva viszont szeretnék egy Turrican klónt is, végre.

DARKEST DUNGEON Imádom. Az év legeslegvégén, találomra kipróbált, legnagyobb meglepetése lett számomra. Megérdemel egy külön bejegyzést is majd, de elöljáróban annyit, hogy rpg elemei vannak ugyan, de pont úgy felhasználva, hogy nem jönnek elő a zsáner tipikus hibái. A szint csak minimálisan befolyásolja a harcok nehézségét, mert a karakterek megtagadják a túl alacsony szintű küldetéseken való részvételt, de a túl magasak ellen is sírnak. Nem a csatákért jár az XP, hanem az adott dungeonhöz csapott feladat teljesítéséért, így akár külön taktikai lehetőség az is, hogy a kevesebb harccal kecsegtető irányt választja az ember (feltéve, hogy sikerült előre felderíteni). Nagyon jó a kockázatvállalás/jutalmazási rendszer, szinte minden ponton jelen is van. A stressz, pozitív-negatív viselkedésminták is igazán karakteressé és változatossá tudják tenni a kalandokat. Na és még gyorsan annyit, hogy baromi hangulatos, a narrátor hangja olyan, mint annak idején a Soul Caliburban és folyamatosan tolja séróból azt, amit kell. Épp csak a „bátdöszólsztillbőrnsz” nem hangzik el a szájából. Konkrétan nem tudom lerakni ezt a kis játékot.

FAR CRY 4 Újra felraktam és pár óra után újra töröltem. Ugyanaz, mint a 3. rész, de még csak nem is igazán pepitában.

FINAL FANTASY X HD REMASTER Úgy voltam vele, hogy karácsonykor adok egy utolsó esélyt ezzel a jrpg-nek, ha már FFXV-höz és karaktereihez úgysincs konzolom és ingerenciám, de felesleges volt. Képtelen vagyok ezekkel az előre lezsírozott harcokkal és két–három csatánkénti karakter fejlesztgetésekkel szenvedni, plusz az a borzalmas szinkron és előadásmód is kikészített. Kiemelném Auron-Tidus hirtelen megszakadó beszélgetéseit, amik azért szakadnak meg, hogy maradjon miről beszélni később és hát a Yuna-Tidus kapcsolat még most is ugyanolyan szörnyű, mint amilyenre a PS2 korszak elejéről emlékszem. Ja és még a chocobo is csak ott ugrik, ahol van egy tollacska az út mentén…:D Ami kiemelendő, az a játék zenéje, abba szerelmes vagyok, de az bejön youtube-ról is.

FURI Ez a játék egyszerűen kiváló, de sajnos csak a felénél járok, mert menet közben más játékok/elfoglaltságok felé terelődött a figyelmem, aztán meg már eszembe sem jutott. Az biztos, hogy elő lesz még véve, mert megérdemli.

LEGEND OF GRIMROCK II Idén újrakezdtem és már nagyon a végén járok. Sajnos, ahogy a jrpg-ket, úgy a dungeon crawler crpg-ket is nehezen viselem már el a statoktól függő harcaik miatt, de ennek a játéksorozatnak rengeteg egyéb bája van.

MAD MAX Élvezetes volt, amíg rá nem untam az önismétlésére. Sajnos egy idő után a legélvezetesebb részének mondható konvoj támadások is unalmassá váltak. Gas Townban adtam fel, ami régi jrpg városokra emlékeztetett gigászi méretével.

OVERCOOKED Ez volt idén a partijáték. Sajnos a következő partiig biztos nem is kerül elő.

OWLBOY Nagyobb a füstje, mint a lángja. Meseszép, helyenként jó ötletekkel, de inkább csak húzza az időt, meg a pályákat.

PAC-MAN 256 Egy véletlen folytán megint előkerült. Felszívtam magam és elértem végre a 100 ezer pontot, majd nem sokkal később a 200 ezret is, innen kezdve viszont vége, kihoztam belőle mindent, mint a piaci tetrisből. Érdemes megjegyezni, hogy iPhone-on és iPaden játszva lehet benne olyan technikát használni, amit az androidos telefonomon és a steames verzióban nem sikerült. Talán a képernyő érzékenysége miatt.

RISE OF THE TOMB RAIDER Meglepetés és sokkal jobban tetszett, mint a reboot, de még az Uncharted 4-nél is. Helyenként már tényleg igazán Tomb Raiderré tud válni, de sajnos eléggé opcionálisan. Mindenesetre jó látni, hogy beleépítgetik a régi, tényleg túmréjderes elemeket a gender swap Unchartedba.

STREET FIGHTER V Elmennek a PeCsába... Konkrétan a sztori mód belepeccselése után sincs benne normális árkád mód. Szóval a hozzám hasonló vagy áthív valakit vagy kapja be. Pedig igazán tetszene.

UNCHARTED 4 Kölcsön kaptam, hála érte, és a Batman-predator pályái tök jók ugyan, de a többi, sztorizgatós időhúzás, uhh.. Nekem ebből már elég volt egy életre.

XCOM ENEMY UNKNOWN/XCOM 2 Az első rész végére tanultam meg azt, ami miatt a második részt már az első harmad körül feladtam. Nagyjából azt, hogy nem taktikusnak kell lennem benne, hanem látnom kell a jövőt.

 A mozis felhozatal végeredményében csalódás volt a rengeteg remake-kel. Amiket ki tudok emelni, az az év elejéről a Revenant, amin egy zabszem nem fért a seggembe. A Batman v Superman: Dawn of Justice, aminek minden pillanatképe olyan volt, mint egy kinyitott képregényfüzet és az általános kritikák ellenére nagyon tetszett. A humoros Deadpool, ami persze a poénokra épülve leginkább csak egyszer nézős volt, de elsőre már fájt mindenem a röhögéstől. A Warcraft, ami a BvS-hez hasonlóan a kritikusoknál elhasalt, én meg csak hápogtam közben, hogy milyen jó kis fantasy filmet látok. Az Arrival, ami hazudott a trailerben, de nagyon jó sci-fi volt, főleg tolmács szemmel. Na és a Zsivány egyes, ami megáll a saját lábán és bár nem beszélnék róla hiperlatívuszokban, mint mások, az Ébredő erőhöz képest egy álom. Hatalmas csalódásként a Suicide Squadot és talán a Vándorsólyom kisasszonyt tudom felhozni.

Sorozatok tekintetében nagyon jó év volt a 2016-os. A Daredevil második évad lepipálta az elsőt és minden perce tetszett, csakúgy, mint a Mr. Robot második szezonja. Nagyon szerettem a Marco Polot és szomorú, hogy el lett kaszálva. A Blindspot a béna verekedések ellenére is nagyon érdekes első évadot hozott, a Humans is nagyon tetszett, bár nekem már lassan mindent el lehet adni szép robotlányokkal. Korombelieknek, hozzám hasonlóan biztos nagyon feküdt a Stranger Things retro világa és története is. Az Outlander szintén szíven talált az egyben nézett két évadával, mert imádom Skóciát és a varázslatot, meg azt a millió feszült helyzetet. Az év végén a Westworld volt az, amitől féltem, de a végére jó kis fordulatot hozott. Az utolsó hetekben gyorsan bepótoltam még a The Expanse-t, ami a negyedik részével indult be és pár furcsaságot leszámítva kiváló, ezeket meg talán a folytatásban magyarázzák majd meg (az egyik fickó kinyitja a sisakját az űrben). Külön meg kell említenem még kettőt. Az egyik a nem igazán jó, de két vezető karakterében kiemelkedő Lucifer. A Chloe-t alakító színésznő, Lauren German arca olyan szabályos, mintha rajz tanuláshoz alkotta volna a természet vagy Isten, ha már úgyis... A másik a karácsonyi szünetben elkezdett Teen Wolf, amiből az első évad borzalmas volt, a második már egész nézhető, lightos Vámpírnaplók, de itt is leginkább a főszereplő lány arccsontját és lábait bámultam. Igazán csalódás a Trónok harca utolsó évada volt, néhány fellángolás mellett már inkább csak kötelező végignézésnek számított. A Luke Cage - bár voltak jó pillanatai - teljesen közepes, a vége pedig gyenge. Eléggé sztárolták, de részben nekem ez a fekete fíling nem jön át, a történet meg közel sem olyan izgalmas, mint a Jessica Jonesban vagy a Daredevil kettőben.

Idén rajzfilmeket is néztem, nagyon tetszett a Re: Zero kara hajimaru iseikai seikatsu, a resetelős, mentőpontos ötletével. A Gantz pedig az őrültségével érte el ugyanezt. Utóbbiból már több film is készült, de idén ősszel jött ki egy CG animációs mozifilm is, aminek eddig csak a trailerét láttam, de meseszép. Meglepetés volt a Food Wars: Shokugeki no Souma, ami egy szokásos tini harcolós anime lenne, de most nem ölik egymást, hanem főzőpárbajokban mérkőznek meg a karakterek. Elképesztő, hogy ugyanazt a hangulatot tudják hozni, csak más köntösben, mint mondjuk egy Bleach bossfightban. Csalódás a Star Wars Rebels harmadik évada, itt az első és talán tizenegyedik rész közé olyan tölteléket raktak, ami teljesen kivágható lenne.
 

Képregényben főleg a New 52-t fogyasztottam, az eddig elolvasottak közül az Aquaman tetszett a legjobban. A Steam Man egy kellemes steampunk történet, a Snot Girl és Paper Girls az, amire tisztán emlékszem még. Japánból a Wandering Island mellett Seguchi Takahiro által rajzolt képregényeket fogyasztottam. Összesen hármat. Az Oretama egy vicces, finoman perverz történet egy szűz fiúról, akinek egy baleset során az angyalok véletlenül a jobb heréjébe börtönzik be a Földet elpusztítani kívánó démont, s neki az a feladata, hogy önmegtartóztatást gyakorolva bent tartsa egy egész hónapig. Persze az eddig titkon imádott csajnak is pont ekkor jön meg a kedve mindenhez. A Re: Marina egy aranyos történet, amiben az árván maradt középsulishoz visszajön a jövőből a szuperbombázó felesége. De a legjobb a Shi ni itaru yamai volt, ami már pszichológia (végülis Kirkegaard Halálos betegségére alapoz) és egy halál küszöbén álló lány megmentéséről szól. Ez utóbbi már egyáltalán nem is keresi a meztelenkedést. Seguchi szerintem csodálatosan rajzol, főleg a Marinában mutatta ezt meg. Egyedül a lábujjakkal bánik kissé szűkmarkúan, de minden másban rendkívül esztétikus. Volt még egy manga, a Shinozaki san ki wo ota shika ni, ami szintén rém humoros és egy olyan gimis gólya lányról szól, aki korábban nagyon divatos, népszerű, otakukat lenéző lányka volt, de egy betegség miatt kihagyja az első 1-2 hetet, ezért nem tud beépülni semmilyen klikkbe új osztályában, csak a kockák maradnak neki. Azok közt viszont talál egy nagyon cuki kiscsajt és eldönti, hogy majd ő megváltoztatja és „rendes lányt” farag belőle. Nem kell mondani, hogy ez a terv eléggé a visszájára sült el addig, amíg eljutottam benne. Az év játéka: Darkest Dungeon (mint utolsó pillanatban befutó)

Az év mozija: A visszatérő (ami máskor talán eszembe sem jutna, de 2016 ilyen volt)
A pisálok én széllel szemben is mozis díj nyertesei: Batman v Superman Dawn of Justice és Warcraft
A mindenki elájult tőle, de én nem: Doctor Strange, Civil War
Legjobb sorozat, bár baromi nehéz dönteni: Outlander
Az év könyve: Jane Two (Sean Patrick Flanery)
Az év csalódásai: Street Fighter V, Suicide Squad, Vándorsólyom kisasszony, Batman – The Killing Joke rajzfilm-adaptáció

 Remélem nem hagytam ki semmit...:) Remélem, hogy 2017-ben többet játszom majd, bár egyelőre a Sonic Mania az egyetlen megjelenési időponttal ellátott játék, ami igazán izgat. A blogon is gondolkodtam, hogy mennyire van értelme csinálni, mert a mukahelyen olyan cyber security szabályokat vezettek be, hogy már lehetetlen csinálni, itthon meg többnyire szét vagyok esve hozzá, de azért csinálom. Végtére is ez egy napló. Ha nem az lenne, akkor valamelyik RTL Klub videojáték oldal megfelelőjének beilllő portál blogjai közé tenném be a sajátomat.

28 megjegyzés:

  1. Azért jó kis lista ez. Én már nem mondhatom magam játékosnak, második éve, hogy nem játszottam szinte semmivel. Idén a kb 10 éves Test Drive Unlimiteddel játszogattam egy kicsit, meg a Microsoft FSX-be kóstoltam bele úgy 50-60 órát.

    A sz-dzs-v őrület teljesen kikészít. Sajnos a könyvek terén nagyon nyerésre állnak, és már a képregények is megsínylik a harcot. Nem fogják fel, hogy ezzel a háborús mentalitással csak ellenségeket generálnak, és gyűlöletet szítanak. Ez valószínüleg előbb-utóbb robbanni fog.

    A felsorolt animéket, és mangákat biztosan megnézem. Az egyetlen új anime, amit láttam, a Boku dake ga inai machi. Nem volt rossz, de nem hatott meg annyira, mint sokakat.
    https://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=11292

    Új mozifilmet se sokat néztem, inkább régi elmaradásokat pótolgattam (Hetedik, Taxisofőr, Heat, The Road). Megnéztem újra a Road Warriort, és összevetve az új Mad Max mozival, szerintem a régi a jobb film. Meg kell említenem a The Nice Guys című filmet, ami történetében nem olyan nagy durranás, de a humor miatt érdemes megnézni. Ryan Gosling karakterének ügyetlenkedései olyan szintű vicces helyzeteket produkálnak, ami Chevy Chase legjobb pillanatait idézi.

    Ami játékra még felkaptam a fejem, és téged is érdekelhet(mínusz rpg):
    Pony Island
    https://youtu.be/7vLzSh1UKgs

    Nindzsáá! (Shadow Tactics: Blades of the Shogun)
    https://youtu.be/qtJ3dZyoS94

    Stephen's Sausage Roll (nagyon jó logikai, csak kicsit sokba kerül)
    https://youtu.be/lCNqYLGwqxU

    esetleg a Shenzhen I/O
    https://youtu.be/C5TbHcK_qvE

    Az Expanse-t én is láttam, meg olvastam a könyvsorozat első két részét is, egész jól megcsinálták sorozatban. Kivéve talán az évadzáró részt.
    A Ganzt mangát továbbra is ajánlom, kb ott kezd beindulni, ahol az anime leválik.
    Az Attack on Titan mangát is elkezdtem, de valamiért abbamaradt, majd folytatom.
    A Jane Two-t felírtam. Más most nem jut eszembe így hirtelen. :D

    VálaszTörlés
  2. Ja meg a Song of the sea, ami ugyan 2014-es, de most láttam csak először. Nagyon szép mesefilm, különleges grafikával.

    VálaszTörlés
  3. Hát, én sajnos úgy érzem, hogy töredékét fordítom időben játékra annak, amit régen.
    A Shadow Tacticst ajánlotta más is, de ami videót láttam az vagy nagyon tutorial volt vagy egyszerű. De még a radaron van.
    Mondjuk most megint örülök, ha hazaérek és ledarálok egy részt valami sorozatból. Kb. hétvégén játszom csak.:/
    Plusz tegnap belefutottam valami Lady Mechanika nevű képregénybe és gyönyörűek a borítók, de még nem tudtam belnézni. Félek, hogy csak a külcsín tuti, de ki tudja, hátha.:)

    VálaszTörlés
  4. Közben elkezdtem a Shinozaki-san mangát, és szakadok a nevetéstől. Tényleg, milyen partit vittél végül a Grimrockban?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen tipikus: barbár, lovag, harci mágus, alkimista.

      Törlés
  5. Idén alig játszottam videojátékkal, és ez szerintem helyén is van. Egyre kevésbé érdekel a dolog, de azért minden évre van 2-3 olyan cím ami érdekel, és nem sajnálom belerakni azt a pár órát. Ilyen volt a Dark Souls 3, ami ugyan már kezd nagyon unalmas lenni így harmadszorra(ötödszörre), de még mindig jobb, mint bármi más. Uncharted 4 engem teljesen levett a lábamról, minden percét élveztem, lehet csak ki voltam éhezve egy hasonló játékra, de nekem egy emlékezetes utazás maradt. Nem is értem, hogy miért van annyi fanyalgás a játék körül. És ebben a két címben ki is merült a "tetszett" játékok listája. Ott volt még a Ratchet and Clank, ami jó volt, de egyszerű és felejthető, valamint a Rise of Tomb Raider, ami ugyan jobb lett a borzalmas 2013-mas résznél, de még mindig rengeteg dolog van benne, amit utálok. Leginkább a craftolás, sztori, karakterek. Most tolom a Final Fantasy XV, de bár ne tenném. Ennyire egy összecsapott, kifejezetten rossz játékkal nem is tudom mikor játszottam utoljára. Talán csak a FFXIII volt ekkora mérhetetlen nagy csalódás, bár így visszagondolva, hibái ellenére az legalább egyben volt. Ebben a részben viszont úgy érzem, hogy olyan emberek készítették, akik soha életben nem játszottak még videojátékkal. Ilyen borzalmas irányítást, harcrendszert, és történettel rpg-ben én még nem találkoztam. Amit nagyon durvának tartok, hogy mennyire túl lett értékelve(mint anno a 13 is), de nem baj 1-2 hónap és minden a helyére kerül. Végigjátszom, 3 fejezet van hátra, de én ebben a világban az egyszer biztos nem fogok "elveszni".

    Filmek terén viszont részemről nagyon jó év volt. A teljesség igénye nélkül, amik baromira tetszettek: The Wailing, Green Room, Hell of High Water, Our Little Sister, Hunt for the Wilder People

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ff15-ről csak annyit tudok mondani, hogy mire kijött, a Square Enix-nek sikerült elérnie nálam, hogy egy kicsit se érdekeljen, amit csinálnak. :D

      Törlés
    2. Na, ezekre a filmekre rákeresek. A Hunt for the Wilderpeople már mondjuk itt vár.
      FFXV szerencsére a karakterek miatt sem érdekel, meg most gépem sincs hozzá, de biztos nem ugranék rá csak azért, mert oly sok ember szerint szuper, a XIII-nál is ezt csinálták. Az Uncharted 4 tök jó volt, amíg az osonós, harcolós pályarészeken voltam, én a többi részéhez érzem már magam öregnek. :)
      Idén viszont mi lesz? Jó kérdés. Mint írtam, Sonicozni mindenképp fogok és persze nagyon érdekel a Mass Effect: Andromeda, de a ME-kkel mindig utólag játszottam eddig is, mikor már kint voltak a dlc-k. Részben így alakult, részben azért, mert ezek a dlc-k jobbak úgy, hogy nem végigjátszás után meg rájuk az ember, sokkal inkább éreztem a játék szerves részének őket.
      A Darks Souls tőlem iszonyatos odafigyelést igényel, amikor játszom. Mostanában meg tényleg kiszorult ez az egész hétvégére, sajnos. Ha kihagyok egy hétvégét és eltelik két hét, van olyan, hogy már egyszerűen belekezdek inkább másba. Ej, de jó lenne megint gondtalan egyetemistának lenni. :D

      Törlés
    3. Én egy játékot nagyon várok, az a Gravity Rush 2. Jön asszem január vagy február végén a Double Dragon 4. Nier második része demó alapján túlságosan a PS2 érát idézi. Horizon Zero Down világa tetszik, az hogy sandbox, és craftolni kell benne az már kevésbé. A Dontnod vámpíros játéka is érdekes lehet, legalábbis így a Life is STrange után. Meg talán a Detroit is jó lesz egy hosszú hétvégére. Esetleg a Final Fantasy XII HD-hez is visszamegyek, mert anno nagyon tetszett. Az év második felében meg fogalmam sincs, hogy mik jönnek majd. De egy biztos, nem veszek új konzolt, se gépet.

      Törlés
    4. Most néztem a Hell or High Water-t, nagyon tetszett. Amúgy is kedvelem a westernfilmeket. :D
      El is felejtettem, hogy lesz FF12HD, remélem, jól megcsinálják. Lehet, hogy negyedszer is végignyomom azt a játékot. Annyiszor még a kedvenc FF részemet, a nyolcat se játszottam végig. :D

      Törlés
  6. Hunt for the Wilderpeople. Ez is nagyon bejött, megpróbálom beszerezni a könyvet is, ami alapján készült.

    VálaszTörlés
  7. Sajt. Pedig nem akartam szviccset venni. :D
    https://youtu.be/sJuiTw6nk7A

    VálaszTörlés
  8. Re: Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu. Szerintem én ennyire nem utáltam még főszereplőt, mint ebben. Azért végignéztem. Azt hiszem, hogy az írónak adtak egy történetvázlatot, ő meg magasról tett az egészre, és olyan történetet írt, amilyet akart. :D

    VálaszTörlés
  9. Shokugeki no Souma. A hatodik résznél vagyok, eddig nagyon tetszik. Mondjuk a meztelenkedést egy kicsit túlzásba viszi, de kibírom. :D

    (hehe, a shokugeki souma a magyar helyesírás ellenőrzés javaslata alapján Kaposhomoki Soma) :D :D

    VálaszTörlés
  10. Ezektől a főzőcsatáktól nemcsak éhes leszek, de kedvem is támad készíteni valamit. (nem mintha tudnék) Szerintem legalább két kilót híztam, és még csak a sorozat felénél vagyok. :D :D

    VálaszTörlés
  11. Nekem az tetszett benne, hogy konkrétan ugyanaz, mint az összes shónen "ki a faszább gyerek" bunyós cucc, de főzésről szól és ugyangy hatnak a meglepődés/titkos technika előrántás/stb. sztorielemek. :)

    VálaszTörlés
  12. A Re:Zero-ban tényleg idegesítő a gyerek, főleg amikor már párbajozik is, de legalább jól megkapja a magáét és valahogy ez a resetelősdi elég érdekes volt végig.

    VálaszTörlés
  13. Igen, nagyon ügyesen csavartak egyet a shounen recepten. :)
    Közben a végére értem a Shokugeki no Souma: ni no Sara-nak is, ez is nagyon tetszett. Youtube-on van több videó, amin megpróbálják elkészíteni a sorozatban látható kajákat.

    A Re:Zero valamiért a Steins;Gate-et juttatta eszembe, persze ez utóbbi sokkal jobban sikerült.

    Most a Shirobako-t nézem, egy anime az animekészítésről (sarkítva persze).

    VálaszTörlés
  14. Shirobako. Nagyon jó volt, különösen a második fele. Ráadásul sok új ismeretet is szereztem az animációkészítésről. :D :D

    VálaszTörlés
  15. Ezt a SHirobako-t majd megnézem, csak végre álljak talpra. Megint elment bő négy napom megfázással. Bár közben végignéztem a The OA-t, ami nagyon bejött. Annak ellenére, hogy tök lassú és így elsőre nem merném ajánlani egy haveromnak sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. The OA a Stranger Things mellett a kedvenc sorozatom tavalyról. Imádtam, és lesz második évad! Én most pótoltam a Black Mirrort, abszolút megérte, de szerintem fölösleges volt 6 részt készíteni belőle. Gondolom ember függű, de nálam magasan a 1,3,4 részek tetszettek. Bár egyik sem annyira, mint mondjuk a Christmas special. Vikings negyedik évadjának második fele is baromi jóra sikeredett, élvezet volt nézni. Még pótlom a Rectify utolsó évadát és a The Fallt, talán még a Westworldot, és ki is maxoltam sorozatok téren a 2016-ot.

      Game: befejeztem a FF15-öt, kifejezetten pocsék játéknak tartom, maximálisan a 13. szintjén van, több tekintetben még alul is múlja azt. Viszont a Resident Evil 7 baromi szórakoztató volt, életbe nem gondoltam volna, hogy RESI néven én egy ilyen jó játékkal fogok játszani, pláne nem a capcomtól.

      Törlés
  16. Jobbulást kívánok. A The OA-ba majd lehet, hogy belekezdek.
    Most a Hyper Police animét nézem, azt hiszem, hogy még te ajánlottad valamikor a macskalányok kapcsán. :D
    A shirobako első fele kicsit szárazabb, szerintem a közepe táján jött rá a rendező, hogy mit is akar kihozni belőle, de mindent összevetve megérte, örülök, hogy láttam. :)

    VálaszTörlés
  17. Hai to Gensou no Grimgar. Egyszerű, de minőségi fantazi anime. Először a grafika miatt kezdtem nézni, gyönyörű festett hátterekkel van tele. Érdekes, hogy történet alapját, aminek már rég elcsépeltnek kellene lennie (a szereplők valahogy egy játék fogságába kerülnek), hogyan lehet mindig új perspektívából megközelíteni.
    https://youtu.be/Ii2-zqoB-ww

    VálaszTörlés
  18. Megnéztem az Arrival-t. Háát, biztos bennem van a hiba, de nem értem, hogy mit esznek rajta. A rendezés, a sztori bemutatása tetszett ugyan, de az alaptörténet elég egyszerű, és nekem kissé érdektelen volt.

    VálaszTörlés
  19. Az Arrival szerintem jó volt, de tényleg túl van hájpolva. Talán már annyira beleégett mindenki agyába a Fast and Furious/Force Awakens és egyéb akció-akció-akció butaság, hogy ez a film már csodának számít sokaknál. Igazából régen egy-egy Star Trek rész meg tudta adni azt, amit egy ilyen vagy egy Interstellar (na nem látványban).

    VálaszTörlés
  20. A rendező tehetséges nagyon. Rövid képsorokkal be tud mutatni dolgokat, anélkül, hogy felesleges meséléssel tenné ezt. A Sicario-ban is ez tetszett. Nagyon érdekel a két rábízott új film, a Blade Runner folytatás, meg az új Dűne film.

    VálaszTörlés
  21. Viszont a Passengers meg nem volt olyan rossz film, mint amiket hallottam róla. :D
    Megnéztem még egyszer a Rogue One-t, és másodjára jobban tetszett. Még a CG szereplők se lógtak ki annyira, mint emlékeztem.

    VálaszTörlés
  22. A Grimrockok fejlesztőinek új játéka. Eddig nem tűnik különösebben érdekesnek, de meglátjuk. :D
    http://druidstone-game.com/?page_id=6462

    VálaszTörlés