2016. február 20., szombat

HARLEY



Hastájékon el van rontva mindenképp (picit vastagabb kellene legyen) és a kezével mit szenvedtem...
Biztos sikerül majd csak úgy két egymásra helyezett kézfejet rajzolnom elsőre.
Végül a könnyebb megoldást választottam. :)
Beszkenneltem és elraktam Gimpben, mert még rá fogok menni. Rá kellene adni Margot Robbie ruháját is a Suicide Squad trailerből. Már amit lehet. Erre a nyakra nem fog kiférni a P U D D I N G nyakék, az tuti.
Volt előzménye is jópár (ebből néhány lent), de végül ide lyukadtam ki. Érdekes volt rájönni, hogy ha karikatúrát akarok rajzolni, akkor maradjak az apró méretnél, mert A4-en - még fektetve is - elkezdek automatikusan részletezni. Na de ez még az eleje, gyakorlás nélkül nem lesz változás.



1 megjegyzés:

  1. Derékban lehet ilyen vékony, csak feljebb, a bordáknál kellene vastagítani. :)

    VálaszTörlés