2014. január 27., hétfő

PAPÍRMÁGUS

Tegnap este végre elkezdtem (nem tudtam, hogy már megjelent) és az első órájában kellemes élmény volt a Paper Sorcerer.
Végre nem (csak) a grafikát tupírozza vagy a játék részt áramvonalasítja valaki (a '80-as évekhez képest), hanem inkább picikét a harcrendszeren fejleszt.
A töltődő mana és a sebződést befolyásoló, leromló védekezési érték nagyon tetszik. A szörnyesített kasztok szintén.
Az interfész mondjuk nem a legjobb, a zene meg be-beszaggat néha, de eddig jó.:)


22 megjegyzés:

  1. Most kipróbáltam, persze nyolcvanas módban. Itt muszáj odafigyelni, néhány lépéssel előregondolkozni, de nem lehetetlen. :)

    VálaszTörlés
  2. Én sima módban próbáltam ki, mi lehet a különbség?
    Már megennének az első pályán?
    Előbb normálban próbálkozom vele, majd egyszer rámegyek a '80-asra is.:)

    VálaszTörlés
  3. Keményebbek az ellenségek, meg kevesebb a lehetőség a gyógyulásra és a feltámasztásra. Amikor 5 őr jött egyszerre, úgy lecsaptak, mint a pinty. Lehet, hogy újrakezdem normálon. :D

    A parti: Sorcerer - magic dps; Skeleton - defender; Witch - gyógyítani; Minotaur - fizikai dps. Még gondolkoztam a tolvajon is, de inkább a brutális minotauruszt választottam. :)

    VálaszTörlés
  4. Hát én egyelőre a klasszik felállásban nyomom, mert bár gondolkodtam rajta, valahogy nem tudtam eltérni ettől:Sorcerer, Werewolf, Goblin, Cultist (harcos, tolvaj, pap, varázsló).
    Persze Werewolf helyett lehetett volna Minotaur, de arra gondoltam, hogy jó lesz ez így, mert neki nem kell fegyver. Azt mondjuk nem tudom, hogy a farkasember sebzése mitől nő majd.

    Mi az a dps? :D

    VálaszTörlés
  5. Bocsánat, ez egy ilyen idióta szó, a Damage Per Second-ból jön. Azt jelenti, hogy olyan karakter, amelyik a lehető legnagyobbat tudja sebezni. Az az alaptaktika, hogy a védő beáll, és magára vonja a támadásokat (Xenoblade - Rain), a Healer gyógyítja (Karuna), a DPS meg csépeli az ellent hátulról (Shulk).

    VálaszTörlés
  6. A negyedik börtönblokk előtt vagyok. Persze újrakezdtem gyorsan normálon, a '80-asban lassabban lehet haladni. Eddig nem váltja meg a világot a játék, bár az árát talán megérte.

    VálaszTörlés
  7. Tipp: a börtönblokk harmadik szintjén érdemes másodlagos partival menni, mert úgy vettem észre, hogy megpróbál legyengíteni a főboss előtt. (legalábbis a harmadik szinten már)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A börtönblokk harmadik szintjét úgy értem, hogy az adott börtönblokk harmadik emelete. Félreérthetően fogalmaztam. Ez igaz a későbbi blokkokra is, az adott blokk második emeletén, vagy a harmadik elején érdemes egy gyengébb ellenségnél feltölteni a főcsapat energiáját, meg gyógyítani, aztán a harmadik emeletet a másik csapattal csinálni, hogy maradjon energy a negyedikre, a boss-hoz.

      Törlés
  8. Az ötödik szintre már a megtalált könyvrészletekből kezd összeállni a kép. Meg az tetszik, hogy a helyszíneken nem random ellenségek vannak, hanem figyeltek arra is, hogy hogy kerültek oda, mit csináltak addig, amíg nem értem oda, stb. :)

    VálaszTörlés
  9. Aha.. Majd figyelek, bár nekem még csak főcsapatom van, lévén még csak egyszer játszottam a játékkal és mondjuk vasárnap fekszem neki majd, ha minden jól megy.

    VálaszTörlés
  10. Jutottál valameddig? :)

    VálaszTörlés
  11. Hmmm... mintha tegnap már ezt megválaszoltam volna.
    Sajnos nem, mert a két napos podcast vágás végül leszívta az agyamat.
    Ma meg most értem haza melóból/edzésből
    Holnap ugyanez, szerdán este viszont végre lesz lehetőségem játszani egy rendeset. :)
    Pénteken meg ezzel fog elmenni a délután.

    VálaszTörlés
  12. Picit játszottam vele.
    Az első világ után, ahol beadja a boltot, meg lehetőséget arra a szellem keregetős dungeonba látogatásra, na ott elmentem a mellékküldetésre, de jól meg is vertek.
    Érdemes még hagyni és menni a sztorival?

    VálaszTörlés
  13. Szerintem a börtönszintek között érdemes egyszer végigszaladni az opcionális dungeonokon. Rövidek, mindegyik végén van 'kincs', és a csatákban össze lehet szedni egy kis pénzt a csapat fejlesztéséhez.

    VálaszTörlés
  14. Sikerült a hétvégén játszani valamennyit?

    VálaszTörlés
  15. Áhh...
    Arra emlékszem, hogy nyomtam a Persona 4-et és már nagyon untam. Emellett kipróbáltam az Outlastot, de kb. ennyi volt a hétvégém.
    Ma is hazajöttem a melóból és 3 órán át kába voltam...
    Mondjuk egyszer bekapcsoltam, ez tény.
    De meghaltam a pályák közti extra dungeonben és nyomtam egy ALTF4-et. :D
    Mert nem akartam feltámasztókristályt használni..:D
    Holnap viszont szabadnapom lesz...
    Bár az is milyen..
    Reggel felkelek, összerakom magam agyban, aztán edzés.
    Elmegyek egy ebéddel összekötött mozizásra (Joquim Phoenix féle Her), majd utána bevásárlás és főzés.
    Aztán a maradék időben Paper Sorcererrel akarok játszani, végre. :)
    Mondjuk most is nekiállhatok picit, úgyhogy az lesz. :)

    VálaszTörlés
  16. Na, csak lenyomtam most az első szintjét a dungeonnek és megszereztem a Killer Puppet karaktert.
    Nem tudom, mi lett volna, ha inkább kiengedem belőle az erőt, a tipp az, hogy idézhettem volna egyet.
    De ez a baba jónak néz ki. :)

    Azt meg végképp nem értem, hogy legutóbb, hogy haltam meg.
    Ha jól vettem ki a szavaidból, akkor a lényeg, hogy összejöjjön az alap 3 emberen kívül még három és így legyen egy tartalék csapatom, amivel az egyes "világok" utolsó szintjeit friss karakterekkel lehet majd kezdeni.
    elég kemény, hogy nem lehet pihenni a dungeonben, figyelni kell a HP-ra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A puppethez majd lesznek testrészek, azokból lehet majd tartalékolni egy healer, vagy divine darabot. Azt aztán bármikor fel lehet tenni két csata között, és ez így plusz gyógyítási lehetőség.

      (Bár nem igazán van rá szükség, egy könnyebb csata végén, ha csak egy ellenfél maradt, a gyógyító fel tud gyógyítani mindenkit, aztán feltölti az energiáját is)

      Törlés
  17. Szerencsére rövid pályákból áll és bármikor lehet menteni, ezért lehet rövid szakaszokban játszani. :)
    (Uh, ma a fogorvos lecsiszolta a fogam vagy 60%-át. Korona lesz rá, egy hét múlva kész.) :D
    Visszakaptam a kindle-t (kölcsönadtam egy időre) , így már lehet majd olvasni ezerrel. :D
    (Meg nézegetem a Doomsday Preppers sorozatot. Mennyi elmebeteg van a világon!) :D

    VálaszTörlés
  18. Na most már 10 óránál járok, most jön majd az 5. blokk főnöke, de szokásomhoz híven visszagyalogoltam a központba és megyek katakombázni/tápolni, a megtalált lélekkel.
    Ez egy egész jó kis játék, de egyik részem sem kívánja kipróbálni nyolcvanas évek módban. :D

    VálaszTörlés
  19. Ja hogy vissza lehetett volna menni? :DD Én mindegyik blokkot egy nekifutásra csináltam meg.... :DD (persze csak az első négyet fejeztem be)

    VálaszTörlés
  20. Igen, simán. De vissza kell gyalogolni rendesen a szinteken, jo lett volna valami kiteleportalo targy, ahogy az lenni szokott.
    De most mar ertem, hogy mit akartal a ket csapattal.:D

    VálaszTörlés